• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 20:23 ]


    What would Emma do?

    Ik doe mijn uiterste best om niet te gaan huilen want ik ben bang dat als ik nu begin ik niet meer zal stoppen. En ik ben bang om stomme dingen te doen. Ik wil jullie niet laten winnen, maar het word me echt te veel. Waarom kan ik niet gewoon sterk zijn?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Ik doe mijn uiterste best om niet te gaan huilen want ik ben bang dat als ik nu begin ik niet meer zal stoppen. En ik ben bang om stomme dingen te doen. Ik wil jullie niet laten winnen, maar het word me echt te veel. Waarom kan ik niet gewoon sterk zijn?

    Tell me <3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Trikova schreef:
    Ik doe mijn uiterste best om niet te gaan huilen want ik ben bang dat als ik nu begin ik niet meer zal stoppen. En ik ben bang om stomme dingen te doen. Ik wil jullie niet laten winnen, maar het word me echt te veel. Waarom kan ik niet gewoon sterk zijn?

    you are, because we are here to support you. You're one of the strongest cuties I know <3

    Ik ben nu twee uur in Rome en heb al de grootste Led Zeppelin fan in heel Italië ontmoet. Tijdens dat taxiritje maakte ik me ook tien keer meer zorgen om mijn leven dan in het vliegtuig, zelfs met al die turbulentie. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil ook dat soort lieve woorden waarom ben ik zo jaloers ugh.
    Dad please... just a hug...

    Aaagh ik kan niet geloven dat ik zojuist mijn eerste anonieme ask ever naar een specifiek iemand op tumblr heb gestuurd, het over zoiets doms als thee gaat, en mijn hart alsnog aanvoelt alsof het op het punt staat om te exploderen. Direct tegen mensen praten zou me niet zoveel zenuwen moeten geven :')


    There is freedom in the dark.

    Whaaat, ze hebben een liedje genaamd Sleep? Het past perfect bij mij in vakanties, ftw :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Euhm ok, voel je jezelf nu grappig of zo? Echt belachelijk.


    16 - 09 - '17

    Facebook, werk!


    16 - 09 - '17

    Kalisto schreef:
    Facebook, werk!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dankjewel Mehri // Achievement. Dat je me zoveel hebt geholpen in de korte tijd dat we elkaar kennen. I fucking love you.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom is mijn profielfoto zo ongelofelijk toepasselijk? :')


    What would Emma do?

    Shego schreef:
    (...)
    Je hebt Perfume gekeken? I love that movie :3
    Ik heb het boek ook gelezen, echt een fascinerend boek. ^^

    Jup. Echt één van de raarste films ooit haha

    Nerwen schreef:
    (...)



    Deze gif is meer dan toepasselijk!


    16 - 09 - '17

    Trikova schreef:
    Dankjewel Mehri // Achievement. Dat je me zoveel hebt geholpen in de korte tijd dat we elkaar kennen. I fucking love you.

    I love you so much mooooore.