• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 20:23 ]


    What would Emma do?

    Hark the herald angels sing, Glory to the newborn King!


    Sarah = ongewoon sexy

    Sail schreef:

    (...)

    This. Zelf heb ik ook wel momenten dat er niets dat ik even moet spuien en dat moet naar mijn mening gewoon kunnen.


    Daar ben ik het deels mee eens, maar ik kan het ook begrijpen als mensen helemaal gek worden van mijn gezeik. Maar het was gewoon heel bot hoe het werd gezegd en ik ben nou niet iemand die overloopt van zelfvertrouwen dus het deed me wel wat :')

    KapiteinKoek schreef:
    Hark the herald angels sing, Glory to the newborn King!


    Nu al. NU AL?!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Organa schreef:
    (...)

    Nu al. NU AL?!


    Ja, lekker bij de warme kachel met kerstmuziek omdat het kan en omdat het vies en koud weer is


    Sarah = ongewoon sexy

    KapiteinKoek schreef:
    (...)

    Ja, lekker bij de warme kachel met kerstmuziek omdat het kan en omdat het vies en koud weer is


    Het is nog officieel winter dus hey ^^
    Ik heb heerlijk genoten van een stuk chocoladeletter :Y)

    Ik ben echt fucking misselijk. Niet alleen van de griep, maar ook van jou.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    KapiteinKoek schreef:
    (...)

    Ja, lekker bij de warme kachel met kerstmuziek omdat het kan en omdat het vies en koud weer is


    Mja okay, ik snap het.
    Stiekem heb ik ook echt zin weer in Kerst.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dit is tot nu toe nog best wel een verbazingwekkend productieve dag, eigenlijk, en dat had ik echt heel hard nodig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    1 2 3 4 pillen gebruikt en ik heb 1 2 3 4 bitches in huis

    Leeggehaald door een moderator.

    Ik bedoelde Lil Kleine. Dat is echt een klojo

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 20:50 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 maart 2016 - 20:45 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Trees schreef:
    (...)

    Daar ben ik het deels mee eens, maar ik kan het ook begrijpen als mensen helemaal gek worden van mijn gezeik. Maar het was gewoon heel bot hoe het werd gezegd en ik ben nou niet iemand die overloopt van zelfvertrouwen dus het deed me wel wat :')


    Ah cmon, dit is het lucht je hart topic met een reden. Als mensen er niet tegen kunnen dat mensen hier daadwerkelijk hun hart luchten kunnen ze beter ergens anders heen. Sorry hoor.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    KapiteinKoek schreef:
    1 2 3 4 pillen gebruikt en ik heb 1 2 3 4 bitches in huis

    Leeggehaald door een moderator.

    Ik bedoelde Lil Kleine. Dat is echt een klojo


    Who, haven't seen that before. Waarom/wanneer word de inhoud op deze manier verwijderd?

    // Poster van Bring Me The Horizon maar 4 euro... I NEED. Maar ik heb geen geeeeld :c

    ik wil naar nieuw zeeland en australie en allemaal awesome shit doen
    maar nee ik verkoop mensen luiers


    i put the fun in funeral

    Trees schreef:
    (...)

    Who, haven't seen that before. Waarom/wanneer word de inhoud op deze manier verwijderd?

    // Poster van Bring Me The Horizon maar 4 euro... I NEED. Maar ik heb geen geeeeld :c


    Omdat de moderators me het liefst kwijt zijn hier en de voorkeur geven aan leugenaars. Dus ik mag niets zeggen met het Engelse woord voor klein


    Sarah = ongewoon sexy

    KapiteinKoek schreef:
    (...)

    Omdat de moderators me het liefst kwijt zijn hier en de voorkeur geven aan leugenaars. Dus ik mag niets zeggen met het Engelse woord voor klein


    Dat is wel heel kort door de bocht, want ik weet zeker dat zij dat niet zo zien. En stel dát je gelijk hebt, dan mogen ze hun positie daar niet voor misbruiken natuurlijk. Ik ken de helft van de mods hier persoonlijk en ik zie ze er niet voor aan zomaar om die reden dat soort dingen te doen.
    Maar je gebruikt het woord... Lil of zoiets? Apart, ik heb nog niet zoiets gezien.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 20:59 ]

    Trees schreef:
    (...)

    Daar ben ik het deels mee eens, maar ik kan het ook begrijpen als mensen helemaal gek worden van mijn gezeik. Maar het was gewoon heel bot hoe het werd gezegd en ik ben nou niet iemand die overloopt van zelfvertrouwen dus het deed me wel wat :')


    Achjoh, mensen zullen ongetwijfeld ook gek worden van mij, en dat is mij ook wel eens gezegd. Niet aan jezelf twijfelen meid. Die mensen zijn 't dan gewoon niet waard (;


    26 - 02 - '16