• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 20:23 ]


    What would Emma do?

    Eh, wtf? Krijg ik een mail, gericht aan ene Jan Pieter, met de vraag of de afzender een taart bij hem kan bestellen. En die afzender draagt dezelfde achternaam als ik. Wat gebeurt hier.....?


    Stenenlikker

    Don't you worry, don't you worry child.

    Yes! Let's go Feyenoord!*O*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ewijn schreef:
    Eh, wtf? Krijg ik een mail, gericht aan ene Jan Pieter, met de vraag of de afzender een taart bij hem kan bestellen. En die afzender draagt dezelfde achternaam als ik. Wat gebeurt hier.....?

    Haha wtf? Dat is wel heel apart :')
    Een klasgenoot van mij kreeg ook wel eens dat soort vage mailtjes, gewoon afkappen haha.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wat. Dit is echt fucking irritant.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    You're so conceited
    I said "I love you"
    What does it matter if I lie to you?
    I don't regret it but I'm glad that we're through
    So don't you tell me that you 'just don't get it'
    Cause I know you do.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Deze film is zo raar. Nu kijk ik toch iets anders naar mijn parfumflesjes.

    KyloRen schreef:
    Deze film is zo raar. Nu kijk ik toch iets anders naar mijn parfumflesjes.

    Je hebt Perfume gekeken? I love that movie :3
    Ik heb het boek ook gelezen, echt een fascinerend boek. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Achievement schreef:
    Don't you worry, don't you worry child.
    ]

    nee oprecht, geef niet op. Ik heb 2.5 jaar lang een crush op iemand gehad, en nu na al die tijd, weet ik sinds dinsdag dat hij mij ook leuk vind. Echt, alles is mogelijk. Geef niet op already


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sandberg schreef:
    (...)]

    nee oprecht, geef niet op. Ik heb 2.5 jaar lang een crush op iemand gehad, en nu na al die tijd, weet ik sinds dinsdag dat hij mij ook leuk vind. Echt, alles is mogelijk. Geef niet op already

    Oh my god. Je weet niet HOE blij ik voor jou ben. Ik hoop dat het hierna nog beter gaat met jullie 2 en dat jullie voor altijd gelukkig gaan worden.
    Thank you for this, you just gave me hope. <3

    Weet je, stik er maar in kutschool. Geef het de volgende keer gewoon op tijd aan in plaats van mij teleur te stellen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Achievement schreef:
    (...)
    Oh my god. Je weet niet HOE blij ik voor jou ben. Ik hoop dat het hierna nog beter gaat met jullie 2 en dat jullie voor altijd gelukkig gaan worden.
    Thank you for this, you just gave me hope. <3


    Ik loop nu al twee dagen te glunderen hahah, ik had het echt al lang opgegeven, maar ja, liefde kent andere regels. You are pretty and really nice, and he will see that eventually


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Amica schreef:
    Hebben jullie soms allemaal gezamenlijk besloten om mij te negeren?

    Ik weet niet of ik terug moet mailen. Ik heb er zoo geen zin in, maar ik wil liever geen gezeik met de ggd..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom wil je nou niet gewoon mee op vakantie?


    "Ignite, my love. Ignite."