• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 11:20 ]

    "Kom je er lekker bij liggen?"
    "Ja" *gaat assfirst op bed zitten, vol op een knie*
    "Oh sorry schatje"
    Sure. Je had niet even kunnen bedenken dat ik naast je zou moeten liggen ofzo. Het is ook altijd zo fijn dat je het halve bed al bezet hebt omdat je teveel ruimte inpikt. Ik wil ook een keer met opgetrokken knieën slapen in plaats van kaarsrecht elke nacht. En ik haat het toch zo om 's nachts aangeraakt te worden..

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 1:54 ]

    waarom whatsapp jij mij
    like ik wacht al twee maanden op je whatsapp
    waarom altijd op het moment da t ik niet voorbereid ben


    i put the fun in funeral

    Please laat deze droom niks betekenen. Ik wil niet dat mijn favoriete basisschool lerares overlijdt :(

    Vandaag naar de Efteling yay


    26 - 02 - '16

    Ik moet stoppen met Les Misérables opnieuw en opnieuw en opnieuw te bekijken/beluisteren. Het wordt nog mijn dood.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Verkouden ugggh.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wasikowska schreef:
    Ik moet stoppen met Les Misérables opnieuw en opnieuw en opnieuw te bekijken/beluisteren. Het wordt nog mijn dood.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil schrijveeen (cat)

    Jajoh, zet lekker foto's waar ik opsta zonder mijn toestemming op Facebook. Privacy is immers toch een leugen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Soms een beetje irritant mam

    Ik durf ook echt niets.


    <3

    Oh wauw. Drama mensen: I am not watching the 100 anymore, but I support all cast and the show.

    Yeah ofcoooouuuurssseeee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    If he asked, I'd be his...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Een uur lang zo'n pre-intake invullen via internet omdat je die opleiding wil gaan doen... wie verzint het. Echt geen zin om het te maken, maar het is niet anders. :')

    wait what :') ik ga geen verantwoording afleggen aan haar waarom ik haar niet uitnodig op mijn verjaardag, en zeker niet als:
    1) ze vies roddelt over mij achter mijn rug
    2) ze de beste vriendin is van mijn aartsvijand :'D

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 11:43 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys