• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 11:20 ]

    Achievement schreef:
    have a new outfit hihi.



    GOALS.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Escapism schreef:
    (...)


    HAHAHA- oke sorry. But that sounded funny. x)
    Maar lekker dan zeg. Hopelijk is Rome verder wel leuk? c:


    Toen ik het net doorhad schoot ik ook even heel hard in de lach, en ik zat ergens op een plein en had een sok doorweekt met bloed naast me liggen, dus dat leverde wat bezorgde blikken op. Maar het is verder wel heel leuk, ja! Alles is oud en groot en druk en erg indrukwekkend, en ik heb wat wilde schildpadden gezien. (bloos)



    Wiarda schreef:
    (...)

    Wat. Dus je hebt wie weet hoe lang in je schoen gebloed zonder dat je het doorhad? Eerst de zwarte gaten, toen de urbane graancirkels en nu dit. Romeinse aliens confirmed.


    Ja, blijkbaar. Maximaal drie uur, gok ik. :'D Het zou me ook eerlijk waar niet verbazen als hier ergens aliens rondliepen. Niemand zou het merken in de wanorde op straat, en ik wed dat zelfs buitenaardse wezens wel van pizza en Italiaans ijs houden. Aliens in het Vaticaan zou zoveel verklaren, tbh.
    (En succes met dat verslag. Je kunt het!)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wanheda schreef:
    (...)

    Moet je kijken, oh en pak zakdoekjes.


    Ik ben pas zondagavond weer thuis. D:
    ... oké, ik heb gegoogled, en
    vertel me niet dat Lexa dood is. Oh mijn God, nee, alles, maar niet dat. Fuckfuckfuck. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Schuyler schreef:
    (...)

    GOALS.

    BIG HUGS

    Struggles wanneer je niet weet welke username je wilt gebruiken.. Of Amis, of Eponine?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Struggles wanneer je niet weet welke username je wilt gebruiken.. Of Amis, of Eponine?

    Eponine past wel bij je PF. ^^


    Jfjsdk zin in morgen. c;


    Caution first, always.

    Er is aandacht vragen en.. aandacht vragen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je weet dat je vrienden (aka Lilia, toch even noemen, ook al is ze in geen duizend jaar online geweest) tof en veel te vrijeschools zijn als ze vragen om een leuke foto om na te schilderen

    en je gaat kloten

    eN ZE HET GEWOON DOEN



    onderkin jip zegt hoi tegen het LJH topic


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Telkens wil ik me weer wagen aan de comics... en dan kom ik er weer achter dat ik heel kieskeurig ben met tekenstijlen. This is never gonna work.

    moet je horen wie het zegt wahahahhaah

    Wiarda schreef:
    Je weet dat je vrienden (aka Lilia, toch even noemen, ook al is ze in geen duizend jaar online geweest) tof en veel te vrijeschools zijn als ze vragen om een leuke foto om na te schilderen

    en je gaat kloten

    eN ZE HET GEWOON DOEN



    onderkin jip zegt hoi tegen het LJH topic

    This is pretty darn sexy if you ask me

    KyloRen schreef:
    (...)
    This is pretty darn sexy if you ask me

    I know right, je zou hem zo boven je bed willen hangen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh hey, verdriet, heb je gemist! Blij dat je weer terug bent..

    Seriously want to relapse rn


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn vriend is zo lief. Wie had ooit gedacht dat ik iemand zou vinden via zo'n app? En dan gelijk iemand die hartstikke lief is, geduldig is, respect heeft en ook nog eens pretty darn sexy is. Ik kan wel janken van geluk, echt

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 0:49 ]


    26 - 02 - '16

    Raad eens wie slaapt. Ik niet in ieder geval..