• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 11:20 ]

    Wow, mensen, ik maak me nu wel zorgen om the 100. Wie is er dit keer dood/hele stomme dingen aan het doen? (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Wow, mensen, ik maak me nu wel zorgen om the 100. Wie is er dit keer dood/hele stomme dingen aan het doen? (cat)


    Moet je kijken, oh en pak zakdoekjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    We waren al door half Rome gelopen en zaten op een bankje. Mijn zusje: "Hé, je hebt een vlek op je schoen." Dus ik mijn schoen uittrekken en op een of andere manier had de nagel van mijn kleine teen in de volgende teen... geprikt? Het was echt een lullig klein sneetje, maar mijn enige paar schoenen hier heeft nu een rechterschoen die echt volkomen rood is van binnen en een van mijn favoriete paren sokken was doorweekt. Voordeel is dat het echt totaal geen pijn doet, gewoon echt niet, maar nadeel is dat alle sokken die ik draag nu rood worden omdat mijn schoen nog rood is, dus tja. Accidental horror aesthetic. :')



    HAHAHA- oke sorry. But that sounded funny. x)
    Maar lekker dan zeg. Hopelijk is Rome verder wel leuk? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik maak vrienden over het internet whoh wat gebeurd hier


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Shawn schreef:
    Ik maak vrienden over het internet whoh wat gebeurd hier


    Friendssss


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    We waren al door half Rome gelopen en zaten op een bankje. Mijn zusje: "Hé, je hebt een vlek op je schoen." Dus ik mijn schoen uittrekken en op een of andere manier had de nagel van mijn kleine teen in de volgende teen... geprikt? Het was echt een lullig klein sneetje, maar mijn enige paar schoenen hier heeft nu een rechterschoen die echt volkomen rood is van binnen en een van mijn favoriete paren sokken was doorweekt. Voordeel is dat het echt totaal geen pijn doet, gewoon echt niet, maar nadeel is dat alle sokken die ik draag nu rood worden omdat mijn schoen nog rood is, dus tja. Accidental horror aesthetic. :')


    Wat. Dus je hebt wie weet hoe lang in je schoen gebloed zonder dat je het doorhad? Eerst de zwarte gaten, toen de urbane graancirkels en nu dit. Romeinse aliens confirmed.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ugh for fuck's sake, The 100 UUUUUGHHHHH


    kindness is never a burden.

    Als een idioot voor de duizendste keer aan de docent vragen of ik het verslag echtechtecht opnieuw mag inleveren want baaaah dit maakt me zo nerveus


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wanheda schreef:
    (...)

    Friendssss


    Yesssssss


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ver-ve-ling.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Stom party-up event

    have a new outfit hihi.

    Achievement schreef:
    have a new outfit hihi.


    it looks so nice, love <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Achievement schreef:
    have a new outfit hihi.



    DAT IS ZO'N GEWELDIGE OUTFIT EN KNAP MEISJE OP DIE FOTOOOOO! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trikova schreef:
    (...)
    it looks so nice, love <3


    thank you, dear <3

    Escapism schreef:
    (...)

    DAT IS ZO'N GEWELDIGE OUTFIT EN KNAP MEISJE OP DIE FOTOOOOO! <3


    AWWWW DIT DOET MIJ ZO GOED, U WONDERFUL HUMAN BEING <3