• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Trees schreef:
    Kut psycholoog. Beetje mijn enige manier van dealen met de situatie verbieden, dat zal me echt door de examenperiode helpen. Schijt aan jouw regels. D:<


    Gewoon doen wat jou helpt en niet luisteren naar een ander als ie slecht advies geeft. Zelfs al is t een psycholoog die denkt het wel te weten en ook behoort te weten. Niets doen waar jij je niet goed bij voelt. <3


    OTOFT: naahw, mama maakt bijna nooit complimentjes over mijn accordeonspel. Dat ze dat nu deed maakt me blij. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DEZE GOTHAM EPISODE WAS ZO GOED OH MY! Dit seizoen gaat zo goed worden, dat weet ik nu al zeker. Vooral als mijn baby Jerome terug komt ^^ En beter blijft Barbara leven.. EN SELINA WAS ZO VERDOMD SEXY OMG

    Look at her!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Misschien, héél misschien wil ik het kindje wel houden. Maar ik zal toch niet zwanger zijn. Dat zal vast niet lukken op de normale manier. Dat deed het de vorige 13 keer niet, dus nu ook niet. Met uitzondering van die ene keer toen het wel lukte.. oh verdomme, nu denk ik ook weer aan de miskraam. Fijn. Ik ga zo vast een potje huilen.

    // Holy shit, mijn ex is online op skype en ik heb echt de neiging met hem te praten omdat hij zo cute en knap was toen en ik niet eens weet waarom ik hem dumpte.. slechtste keuze ooit.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 21:08 ]

    Jááá hoor. Eerst ga ik dood van de darmkrampen en nu heb ik ineens honger. Dafuq body, make up your damn mind!


    26 - 02 - '16

    Escapism schreef:
    (...)

    Gewoon doen wat jou helpt en niet luisteren naar een ander als ie slecht advies geeft. Zelfs al is t een psycholoog die denkt het wel te weten en ook behoort te weten. Niets doen waar jij je niet goed bij voelt. <3


    OTOFT: naahw, mama maakt bijna nooit complimentjes over mijn accordeonspel. Dat ze dat nu deed maakt me blij. :3


    Ja, maar het is ook geen goede gewoonte. Maar het is zo'n turbulente tijd dat ik niet in staat ben om al die energie in iets anders te steken. She has a point, but I don't want her to have one ^^

    Goddammit Game of Thrones trailer.


    kindness is never a burden.

    Alles doet pijn meh


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Damn, het was een goed idee om een thermos thee mee te nemen. Gurl needs her tea. ;p


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn oma zou een hartaanval krijgen als ze dit wist.


    Caution first, always.

    en dan luister je kerstliedjes in maart en dan vraag je je af: begint het nu al?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Waarom kan ik niet gewoon echte vrienden maken in real life.

    Heuj, blue screen of death is terug. Heb nu een foto van de foutmelding.

    Ik was vergeten hoe top de soundtrack van The Rocky Horror Picture Show is. :')


    Caution first, always.

    Holy. Mensen trouwen zonder elkaar te kennen? Geniaal programma nu al. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Holy. Mensen trouwen zonder elkaar te kennen? Geniaal programma nu al. :'D


    Blind getrouwd? :'D Is dat in NL ook?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.