• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wil ijs, maar de winkel is dicht. fml


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hm... hoewel ik om de 2 uur eet, heb ik toch telkens een hongergevoel... oh nvm, ik heb van kwart voor 8 tot kwart over 8 gesport en sinds dien niet meer gegeten. Maar alsnog, waarom heb ik honger?!
    Ik vind dit veranderde eetpatroon en sporten nu al zwaar en dit is pas dag 3 van het andere eetpatroon en de tweede dag dat ik sport (maandag was dag 1 sporten). Hoewel het sporten niet zwaar is, dat is leuk, alleen dag anders eten. Ugh.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 22:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Deze foto moet echt van m'n hart, want ik ben er echt niet goed van. Er zijn gewoon geen woorden voor.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    Deze foto moet echt van m'n hart, want ik ben er echt niet goed van. Er zijn gewoon geen woorden voor.



    What happened?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)

    What happened?


    Ik heb geen idee, maar de emoties en de pijn die deze foto overbrengt. Het mens zijn, hoe de foto leeft en zo op de kijker inspeelt, ik ben er gewoon echt niet goed van. Djeez. Deze tekst stond erbij: "I'm .fed up to the ears with old men dreaming up wars for young men to die in." Maakt het nog drie keer zo lastig naar te kijken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee, maar de emoties en de pijn die deze foto overbrengt. Het mens zijn, hoe de foto leeft en zo op de kijker inspeelt, ik ben er gewoon echt niet goed van. Djeez. Deze tekst stond erbij: "I'm .fed up to the ears with old men dreaming up wars for young men to die in." Maakt het nog drie keer zo lastig naar te kijken.


    Jeetje, nu je het zegt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanneer je beseft dat je de grootste loser van de wereld bent


    Slightly drunk.

    Ugh. Het doet onze vriendschap echt niet goed dat zij in een ander jaar zitten dan mij nu. Daarzat zij meer tijd samen doorbrengen, groeien ze meer naar elkaar toe, terwijl wij juist uiteen groeien. En als je dan een keertje samen bent, merk je dat al heel hard. Djeez, ik had niet gedacht dat dat zo hard bij mij zou inslaan, maar met mijn verleden is dat ook wel begrijpelijk, alleen ben ik bang dat ik nu prooi aan het vallen ben voor een depressie. Maar goed dat ik nu bij een psycholoog ga lopen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben echt zo pathetic, dat ik me gelijk zo sad voel als ik hem de hele dag niet zie

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 22:54 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben zo moe...


    26 - 02 - '16

    Why is the pizza gone?


    What would Emma do?

    Gun get myself sum mo food.


    What would Emma do?

    <3


    Caution first, always.

    I am so bored.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…


    — Inner peace, it's hard to find. —