• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zo onwerkelijk.
    Ik voel me zo machteloos en verdrietig en boos. Maar ik ben oma's anker, dus ik moet fucking sterk blijven.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    S o d o n e


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I just don't belong here


    Slightly drunk.

    Is dit alles? Soms wil ik het allemaal opgeven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iedereen lijkt zo down hier vanavond.. :c
    * random group hug *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik kan eigenlijk alles boven en onder mij wel gaan quoten, ze beschrijven stuk voor stuk mijn gevoel.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 23:35 ]

    Ik wil gaan zwemmen. Met een steen om mijn nek.


    Slightly drunk.

    Searching for meaning


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kenways schreef:
    Iedereen lijkt zo down hier vanavond.. :c
    * random group hug *

    Er zijn gewoon wat dingen die op al een tijdje spelen en die hakken er wel flink in. Ik wil niet zeggen dat ik down ben, maar ik voel me gewoon zo.. leeg. Thanks for the hug tho. Als die ook voor mij bedoeld was?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de grootste sukkel van het hele land?


    Slightly drunk.

    Jinxxx schreef:
    (...)
    Er zijn gewoon wat dingen die op al een tijdje spelen en die hakken er wel flink in. Ik wil niet zeggen dat ik down ben, maar ik voel me gewoon zo.. leeg. Thanks for the hug tho. Als die ook voor mij bedoeld was?


    Hij is zeker ook voor jou bedoeld c: Vooral omdat ik jou hier ook wel vaker zie en ik het idee heb dat je echt in een rotperiode zit en je wel een hug kan gebruiken, op z'n minst c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kenways schreef:
    (...)

    Hij is zeker ook voor jou bedoeld c: Vooral omdat ik jou hier ook wel vaker zie en ik het idee heb dat je echt in een rotperiode zit en je wel een hug kan gebruiken, op z'n minst c:

    Thanks. c: Ik weet verder niet wat ik erop moet zeggen, want ik ben niet echt iemand die zo gauw de privédingen over 'de toonbank gooi'. Ik kan wel zeggen dat ik echt blij ben met mijn bestelling die ik gisteren geplaatst heb op Large. Het is een écht een lange tijd geleden dat ik nog kleding voor mezelf heb gekocht. Krijg ze waarschijnlijk zaterdag binnen, dus ik probeer mijn gedachten op dat positieve te concentreren hehe. Het is wel moeilijk, maar ik dus mijn best. Ik waardeer in iedergeval je lieve berichtje. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    (...)
    Thanks. c: Ik weet verder niet wat ik erop moet zeggen, want ik ben niet echt iemand die zo gauw de privédingen over 'de toonbank gooi'. Ik kan wel zeggen dat ik echt blij ben met mijn bestelling die ik gisteren geplaatst heb op Large. Het is een écht een lange tijd geleden dat ik nog kleding voor mezelf heb gekocht. Krijg ze waarschijnlijk zaterdag binnen, dus ik probeer mijn gedachten op dat positieve te concentreren hehe. Het is wel moeilijk, maar ik dus mijn best. Ik waardeer in iedergeval je lieve berichtje. c:


    Geeft niet joh, ik ben namelijk stiekem ook een enorm gesloten boek, waardoor ik je heel goed begrijp c:
    Oh dat is echt tof! Ik ben nu wel heel benieuwd c: Veel plezier alvast ermee!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mensen, jullie zijn allemaal geweldig! Ik vind dat jullie dat wel eens vaker mogen horen! :3


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Mensen, jullie zijn allemaal geweldig! Ik vind dat jullie dat wel eens vaker mogen horen! :3


    +1! Like!


    I'm your little ray of pitch black.