• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sandberg schreef:
    (...)

    Redacteur/editor in Amsterdam


    Dat klinkt zo gaaf!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Waarom is de voor première van Batman v Superman woensdag op donderdag nacht? IK HEB SCHOOL !! en dat weekend heb ik Comic Con dus dan kan ik OOK niet. Misschien ná Comic Con: ben dan toch al in Utrecht... UGH STRUGGLES.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I feel so done


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    All alone... :c


    What would Emma do?

    Imperfecties zijn sexy

    Yeah weer lekker een half uur getraind. Nu douchen hehe :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heeft iemand weleens bij liveheroes besteld? Ik heb een leuk shirt gezien, maar weet niet of die betrouwbaar is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zucht, ga aub geen foto's van me delen in de groepsapp. Vooral als ik er niet uit zie.

    Was dat flirten wat je vandaag deed? En die reactie die je gaf toen mijn vriendin zei dat we samen schattig zouden zijn... Wat bedoelde je daar mee???? Ugh... Waarom snap ik dit nooit?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En nu pas krijg ik een appje van "mijn beste vriendin" met de vraag wat er met me aan de hand is. Drie maaaand. Hoe kun je drie maand niets gevraagd hebben. En toevallig dat iemand anders vorige week vroeg wat er was, anders weet ik zeker dat het nog wel langer had geduurd.

    Ik blijf me verbazen over mensen. Of ik ben gewoon een apart geval. Nouja als een hele vriendengroep je eigenlijk 0 berichten stuurt als je zelf geen initiatief neemt, dan laat dat wel zien hoeveel het ze boeit.

    Geen woorden voor gewoon... behalve dat ik blij ben dat ik er uit ben gestapt.

    Sandberg schreef:
    (...)

    Redacteur/editor in Amsterdam


    Dat klinkt awesome! ^^
    Misschien had je dan toch paars moeten worden in plaats van blauw. (nerd)

    -

    Slecht nieuws: hij komt. Goed nieuws: hij slaapt ergens in een hotel, niet hier.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee, ik mag daar niet eens over nadenken. Amsterdam is ver weg en die master heeft een selectie! Selectierondes, zelfs. Waar ze op je resultaten letten. Resultaten. Ik ben niet eens goed genoeg voor deze bachelor, laat staan voor enige master. Niets dat me onderscheidt, en dus mag ik er niet eens een gedachte aan besteden.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik moet echt gewoon iets kapot maken.


    <3

    heb ik honger ik weet het niet


    i put the fun in funeral

    Geen antwoord? Dan maak ik zo een topic aan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.