• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wil echt huilen. Ik snap niet wat er mis is met mijn internet, want alles geeft aan dat het het gewoon doet, maar downloaden en uploaden geeft onwijze problemen en sites laden ook super sloom, terwijl ik hier helemaal geen tijd voor heb. Ik snap niet waarom alles altijd tegen moet zitten. Drie uur geleden was ik nog optimistisch dat ik niet ál te laat naar bed zou moeten en ondertussen is er nu nog maar 5 en een half uur slaap over. Blug. Ik weet dat ik nog maar tot 8 april door moet zetten om dit blok te halen, maar ik krijg echt de neiging om overal mee te stoppen op deze manier.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik huil met je mee.


    Slightly drunk.

    Ik word zo blij van die politiekat. Mensen geven vrij weinig om de echte politiedingen maar die foto van die kat wordt wel 1000 keer geliked.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I wonder if they would care if I stopped being this fake "friend" and become lonely again. Oh fuck it, I'm already lonely anyways.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 23:59 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Progression schreef:
    Ik huil met je mee.


    Gezellig :W

    Blub, mijn filmpje is bijna klaar. Echt bijna. Als ik nu geen freaking goed cijfer voor die presentatie krijg weet ik het ook niet meer. We hebben er een complete game van gemaakt.


    Happy Birthday my Potter!

    Wat je gezellig noemt... Mijn kussen is nat.


    Slightly drunk.

    Dirtyd schreef:
    I wonder if they would care if I stopped being this fake "friend" and become lonely again. Oh fuck it, I'm already lonely anyways.


    At least we're lonely together c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Progression schreef:
    Wat je gezellig noemt... Mijn kussen is nat.


    Ik draai dan altijd mijn kussen om als ik uitgehuild ben. Of ik val gewoon huilend in slaap. Dat kan ook, maar dat is niet wat we gaan doen. Het komt allemaal wel goed. At least we have Q with all these amazing people. Hoe slecht het allemaal ook gaat en hoe erg alles ook tegen blijft zitten.

    Beter ga ik nu slapen, want anders overleef ik dit nooit.


    Happy Birthday my Potter!

    Kenways schreef:
    (...)

    At least we're lonely together c:


    Yesh.

    //
    Oh, my hero's birthday is today. Happy Birthday Benjamin <3 defenitly not crying over this fact no hahaha *cries*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Je kunt zo vaak zeggen als je wil dat het goedkomt. Maar daar ga ik het niet eerder van geloven

    Ik ga ook maar eens mijn bedje knuffelen.


    Slightly drunk.

    Okay, lemme cry. Ik heb echt trustissues geloof ik. Of naja, waarschijnlijk zijn er "zat" mensen die daar vrijwel zekee van zijn


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kenways schreef:
    (...)

    Geeft niet joh, ik ben namelijk stiekem ook een enorm gesloten boek, waardoor ik je heel goed begrijp c:
    Oh dat is echt tof! Ik ben nu wel heel benieuwd c: Veel plezier alvast ermee!

    Hehe, de meesten kijken me raar aan als ik zoiets zeg, dus ik ben opgelucht met die opmerking. Nu weet ik natuurlijk niet hoe je kijkt, maar ik zie je niet als de persoon die daarover liegt c: En ik ben zoiezo blij met die opmerking, want ik krijg niet tot weinig zulke berichten. De meeste die ik krijg is van mijn moeder en dan voel ik me echt leeg, hehe. Ik denk dat de meeste het maar nemen hoe het is, hoe ik ben.
    Ik ga zoiezo een topic aanmaken! Dus je hoeft niet lang in afwachting te zijn, hehe. Ik kreeg vandaag een bericht binnen met dat het 3-4 dagen zijn, dus vrijdag of zaterdag komt het binnen, hehe. Je kunt gezellig benieuwd met mij zijn (a')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kenways schreef:
    Okay, lemme cry. Ik heb echt trustissues geloof ik. Of naja, waarschijnlijk zijn er "zat" mensen die daar vrijwel zekee van zijn


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb echt het idee dat ik iedereen continue teleur stel. Ik heb het gewoon zo druk met vervolgstudie, scriptiegedoe, proberen een relatie op te bouwen met iemand die het ook heel druk heeft, bemiddelen, iedereen op de hoogte houden van wat er in mijn leven gebeurd, leesclubshit, geld verdienen... ik heb het idee dat ik iedereen en mezelf tekort doe en dat ik gewoon niet genoeg tijd aan alles kan besteden. En daar word ik zo verdrietig van, terwijl ik eigenlijk happy wil zijn omdat ik zo godsgruwelijk verliefd ben en omdat ik door de eerste ronde van de master heen ben


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat een serieuze anti-climax in Temptation Island. Echt, dafuq.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.