• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Achievement schreef:
    Shania is just a sweet person

    Nah, Mehri is so much better than me. I love her. She is so amazing and sweet and wonderful and asdfghjkl <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ...oh no


    i put the fun in funeral

    @ Kenways / Trees: Het topic komt eraan. Niet nu.

    Ik ben echt moe, kapotmoe. Emotioneel en fysiek, kapot.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben echt helemaal klaar met je. Stop met aandacht trekken, we weten nu onderhand wel dat je zielig bent. Altijd als jij erbij bent lijk ik onzichtbaar voor papa te zijn en dan ook nog een oordeel hebben over dingen die ik doe op mijn manier. Stop met klagen en kijk eens naar alle positieve punten die je meemaakt en die je hebt. Ik ga nu geen tranen meer om je laten. Alles is er al uit. Ik wil me afsluiten van alles en iedereen om eens even een goed potje te janken.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mijn rug doet zo'n zeer. :'(


    What would Emma do?

    Ik ben zo moe dat het bijna pijn doet, maar ik heb veel meer motivatie om deze lijst met Franse YouTubers door te spitten of vannacht letterlijk dat hele boek te lezen dan om te slapen. En dan vraag ik me nog af waarom ik nooit aan voldoende uren kom. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Boettgeri schreef:
    Mijn rug doet zo'n zeer. :'(


    Aw, wat is er met je rug? :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Noem me maar een aansteller, maar ik zit echt aan een borstvergroting te denken. Gewoon omdat ik me ongelukkig, niet af en niet vrouwelijk voel.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    (...)

    Aw, wat is er met je rug? :c


    Dokter zegt dat ie een beetje scheef gegroeid is. :') Niet erg genoeg om iets aan te doen, maar wel lastig genoeg om er geregeld goed last van te hebben.


    What would Emma do?

    Ik heb echt behoefte aan een serieuze babbel... ugh.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 0:11 ]


    16 - 09 - '17

    Sail schreef:
    Noem me maar een aansteller, maar ik zit echt aan een borstvergroting te denken. Gewoon omdat ik me ongelukkig, niet af en niet vrouwelijk voel.


    Het maakt je echt geen aansteller als je ongelukkig bent met je lichaam, want iedereen heeft twijfels en onzekerheden. Ik vind het wel enorm jammer om te horen dat het je zo dwars zit dat je dit overweegt, want ik heb je in het echt gezien (en op een hele hoop mooie foto's!) en je hebt absoluut niets om je voor te schamen. Je bent een prachtig meisje en ziet er echt niet minder vrouwelijk uit dan andere mensen. ^^
    (Het is verder natuurlijk wel volkomen jouw keuze wat je met je lichaam doet of niet, onthoud dat zeker ook. Het is jouw lichaam en daar heb alleen jij wat over te zeggen, dus als je dit echt wilt omdat jíj het graag wilt, dan is dat volledig jouw recht.)



    Boettgeri schreef:
    (...)

    Dokter zegt dat ie een beetje scheef gegroeid is. :') Niet erg genoeg om iets aan te doen, maar wel lastig genoeg om er geregeld goed last van te hebben.


    Oh bah, dat klinkt echt niet prettig. D: Sterkte, dan? Beterschap klinkt niet alsof het zou helpen.

    Ik wens je een hoop kleine schildpadden toe.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ASDFGHJKL! <333333


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahaha ja morgen om 7 uur opstaan hehe uhmmm help :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wil óf niet slapen, of voor altijd...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    NoodleMonster schreef:
    Hahaha ja morgen om 7 uur opstaan hehe uhmmm help :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •