• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Wanneer je je beseft dat je vanaf maandag twee weken een vierkant rooster hebt... Ugh ik zit er nu al om te huilen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    True dat zou rechtvaardiger zijn dan onschuldige dieren random afknallen.


    Maar nee, kindermisbruikers worden niet vervolgd, moordenaars krijgen een slappe twee jaar cel, oorlogsmisdadigers, bankiers, oplichters, ministers, ... moet ik nog doorgaan? Ze verneuken ons hele systeem maar niemand die de ballen heeft om er wat van te zeggen.


    Slightly drunk.

    Kenways schreef:
    (...)

    Yesh ;D You may pick the movie c:


    On my way :Y)

    //

    I'll not leave a letter,
    Nothing at all,
    I'm sure you won't notice,
    That I'm even gone
    I'll be strong.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik zou moeten stoppen met het luisteren van deze band, de liedjes maken me alleen maar verdrietig ;c


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    "Pak maar m'n hand, stel niet teveel vragen. Je kunt niet als enige de wereld dragen..." <3


    26 - 02 - '16

    The Kite Runner is echt zo'n zielig boek.. Ik wil het niet opnieuw lezen, want dan ga ik weer janken, maar ik moet wel sinds het voor een toets is...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    WAAROM KAN IK GEEN HULP ACCEPTEREN GODVERDOMME.

    A) OMDAT JE DAN ONDER OGEN MOET ZIEN DAT JE FUCKED UP BENT EN B) OMDAT JE ER NIET IN VERTROUWT DAT IEMAND JE UBERHAUPT NOG KAN HELPEN FUCK IT GODVERDOMME


    Slightly drunk.

    Progression schreef:
    A) OMDAT JE DAN ONDER OGEN MOET ZIEN DAT JE FUCKED UP BENT EN B) OMDAT JE ER NIET IN VERTROUWT DAT IEMAND JE UBERHAUPT NOG KAN HELPEN FUCK IT GODVERDOMME


    Well, that hurt. Ik ben niet echt in de mood om pijnlijke dingen onder ogen te zien.

    Whoops. Sorreh.


    Slightly drunk.

    Echt. Serieus. Mag er ooit iets goed gaan?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Trees schreef:
    (...)

    Well, that hurt. Ik ben niet echt in de mood om pijnlijke dingen onder ogen te zien.


    Ik heb het idee dat je die al onder ogen ziet, alleen zijn de problemen groter dan jij in je eentje aankunt. Het accepteren van hulp is enorm lastig though, ik weet er alles van..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Trees schreef:
    WAAROM KAN IK GEEN HULP ACCEPTEREN GODVERDOMME.

    <3


    I'm your little ray of pitch black.

    Trees schreef:
    WAAROM KAN IK GEEN HULP ACCEPTEREN GODVERDOMME.


    Luister dit liedje, ook al houd je misschien niet van Nederlandse muziek en neem de tekst goed in je op. Het helpt mij wel


    26 - 02 - '16

    Het is vreemd hoe het leven van anderen doorgaat terwijl dat van ons voor een gedeelte in elkaar stort. En ik wil zoveel zeggen maar ik heb er eigenlijk geen kracht of energie meer voor en ik weet ook niet waarom ik het hier neer zet maar ik moet het even kwijt. Opa, ik ben zo trots dat ik jouw passie voor schrijven heb geërfd en dat anderen dit ook zien. Ik hoop dat je trots op me kunt zijn daarboven. Zorg goed voor mijn zusjes. <3


    Caution first, always.