• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Dit laat nog maar eens zien dat je eigenlijk niet naar mij luistert.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 9:52 ]


    <3

    Ik ben perfect, ik ben fantastisch.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bij deze beloof ik aan mezelf:

    Als ik mijn Frans haal, dan koop ik sws een cosplay kostuum voor mezelf. Haal ik het nirt, dan zal ik in de eeuwige twijfel blijven hangen :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Uhhhhhh. Zo moe. Zo veel pijn. D:
    Ik blijf in bed vandaag als sad burrito met Netflix.


    The truth is out there.

    Blijf nog langer in je nest liggen Xantha. Maar weet wel dat je over minder dan een uur weg moet? Okay ja, doei.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik moet echt mijn bed uitkomen, eten en dan aan mijn studie, maar blegggg


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Ik moet echt mijn bed uitkomen, eten en dan aan mijn studie, maar blegggg

    Ik ben al op het punt dat ik met mijn laptop er klaar voor zit. Maar er aan beginnen... D':


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Ik ben al op het punt dat ik met mijn laptop er klaar voor zit. Maar er aan beginnen... D':


    Wow goed bezig. Ik lig dus nog in bed :') Echt slecht, want ik weet dat ik dan later weer ga moeten stressen waarschijnlijk. En bovendien heb ik honger...


    Happy Birthday my Potter!

    Het feestje gisteren was niet eens zo leuk. Pff moest ik daarvoor parkeren en vanmiddag samen met papa overal parkeren omdat ik het niet durf. Dit is zwaar kut. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waaaaaafels.

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Wow goed bezig. Ik lig dus nog in bed :') Echt slecht, want ik weet dat ik dan later weer ga moeten stressen waarschijnlijk. En bovendien heb ik honger...


    SAME /notallcaps


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat moment waarop je voelt dat je vriendschap met mensen aan het verwateren is, maar waarop je krampachtig probeert te vast te houden aan de gedachtegang dat dit niet zo is, omdat je in feite niemand anders hebt. En elke keer weer ga ik met goede moed naar een nieuwe afspraak en elke keer kom ik weer miserabeler terug, omdat zij met twee het gesprek perfect voort kunnen laten duren en inmiddels totaal niet door lijken te hebben dat ik half aan het wegkwijnen ben. En dat is dan weer volledig mijn eigen schuld, want hoe kunnen zij dat nu weer weten zonder dat ik er zelfs maar met een woord over rep. Mweh. I am a socially awkward person. Fucking man up.


    She's imperfect but she tries

    Ik ben zo opgelucht dat het gisteren wel goed ging. Natuurlijk liep het weer uit, maar fuck de cgb. Het zesdeklasstuk verdiende zijn volledigheid :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Kaarten voor Elfia zijn binnen! *O*

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 11:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik begin nu toch wel een beetje stress te voelen. C'mon, je kunt dit.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."