• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Misschien moet je gewoon sturen wat ik gewoon van je ben, want nu heb ik het gevoel alsof je iemand anders bent.


    <3

    NoodleMonster schreef:
    (...)
    Hahaha inderdaad,mijn broer smakt altijd heel erg, zo vies :')


    Thanks god dat ik niet de enige ben. Ik word zo misselijk van hoe mijn vader eet. Ik hoor alleen maar gesmak. Ik MOET geluid aan hebben als hij eet anders ga ik over mijn nek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Gewoonlijk word ik hier van onthouden, omdat jullie dit niet leuk vinden en niet willen zien."

    Pardon? Volgens mij heb ik al vaak genoeg aangegeven dat ik Fantastic 4 geweldig vind hoor! Dus wat lul je, pap. Ugh, je kunt je zo aanstellen. Moet je niet zo quasi-verbaasd gaan doen, want ja, dan ga ik weg.

    Ik ga maar slapen denk ik.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 23:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)

    Thanks god dat ik niet de enige ben. Ik word zo misselijk van hoe mijn vader eet. Ik hoor alleen maar gesmak. Ik MOET geluid aan hebben als hij eet anders ga ik over mijn nek.

    Of van die mensen die smeren, mijn vader smeert altijd wel eten uit z'n mond ugh walgelijk. Maar het smakken is het ergste :') sowieso


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    bubaaai koeienvlaai


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    QING STOP MET ME TE VERBETEREN!


    What would Emma do?

    Sommige mensen vermoorden in Skyrim is zo zielig

    Boettgeri schreef:
    QING STOP MET ME TE VERBETEREN!


    Het is niet toegelaten een volledige forumpost in hoofdletters te zetten ^^

    SORRY MAAR EEN GOEDE TAAL IS ZO BELANGRIJK PLUS IK DOE HET SUBTIEL WEETJEWEL


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    (...)

    Het is niet toegelaten een volledige forumpost in hoofdletters te zetten ^^

    SORRY MAAR EEN GOEDE TAAL IS ZO BELANGRIJK PLUS IK DOE HET SUBTIEL WEETJEWEL


    Maar qiiinng D:


    What would Emma do?

    Misschien moet ik mijn vriendenlijst op fb toch maar eens opruimen.


    16 - 09 - '17

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Maar qiiinng D:


    Maar wat Feliess D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    (...)

    Maar wat Feliess D:


    Niet doooeeen D:


    What would Emma do?

    Ik heb echt de allerbeste vriend die iemand zich kan wensen. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Love you so / miss you already


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mh, misschien was het wel leuk geweest om mensen hier te vragen of ze toevallig ook aan dat delf examen meedoen. Naja, daarvoor is het nu te laat :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."