• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Wat een rot nacht weer...
    Ik haat piekeren :(


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Mhihihi, that moment you find the perfect FC ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Awwh, hier word ik toch wel heel blij van.. Er kwam vandaag iemand een bos bloemen bezorgen voor m'n moeder die al een jaar met een auto immuunziekte thuis zit. Ze was zo blij met die bloemen, echt priceless <3


    26 - 02 - '16

    Jon Bernthal als Frank Castle is echt..... *insert hearteyes*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb het gehad. Ik ben er doorheen. Nu hopen dat ik m'n Frans examen heb gehaald. Jeezz, dat was lastig.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ughhh mensen stop met die perfect summer body posts op facebook, het is zo'n onzin en je pushed jezelf en elkaar tot het uiterste >.<

    Back to green username.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wookiee schreef:
    Back to green username.


    Je bent geen beta meer? ö WHY


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik word gek. Ik wil op mijn laptop, moet nog zoveel afschrijven en ik wil de mensen niet teleurstellen. Het gaat niet goed met me, maar hun niet hoeven te laten wachten is belangrijker.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Troje schreef:
    (...)

    Je bent geen beta meer? ö WHY

    Nope. ;o En lang verhaal. Ik zie nog wel of ik een topic op het 'gewone' forum open erover vandaag want ik zit op gsm.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Broertje bij fotoshoot en damn mijn broertje is knap Jezus dit kan een carrière worden


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wookiee schreef:
    (...)
    Nope. ;o En lang verhaal. Ik zie nog wel of ik een topic op het 'gewone' forum open erover vandaag want ik zit op gsm.


    Oh oké (: ik zie het wel verschijnen dan (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ineens voel ik me zo ziek... :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kap gvd met me dwingen tot reageren op dingen... I can't with this. plz.


    because i knew you, i have been changed for good

    Ugh, eerst mijn zus: ja ik kom bij jou slapen. En I'm like, mijn kamer staat vol troep uit de garage, omdat ik mijzelf standaard opoffer. Maar ik fix het wel. Komt mijn moeder: Ja ik heb het keyboard standaard nodig, dus dat keyboard kan wel even op de grond tijdelijk toch? Ugh mijn kamer is zo'n troep :/

    I'M TOO SEXY FOR MY SHIRT (banana) (dance)


    Happy Birthday my Potter!