• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Trikova schreef:
    Yes. Vanavond alleen thuis met mijn vader. Gaat gezellig worden !!! # not.

    Verstop je op je kamer en neem een voedselvoorraad mee : D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    NoodleMonster schreef:
    (...)
    Verstop je op je kamer en neem een voedselvoorraad mee : D

    Er liggen al Snackajacks, chips en winegums. Komt goed.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Casually chilling, wachten tot morgenavond


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    waarom teken ik altijd op mijn gezicht tijdens het studeren? :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys


    Wat het is fucking raar om mijn wezen te zien bij laatste gelezen hahaha. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Pizza met pasta er op. Godlike.

    Godverdomme! Is het nu zo moeilijk om je humeur voor jezelf te houden en het niet af te reageren op mij? Het is alsof je niet beseft dat het míjn hele humeur naar de klote helpt. Het lukt maar tot op een bepaalde hoogte om mij af te sluiten hiervan, maar nu ligt mijn hele mentale gezondheid op de hoop, dus dan moet je niet met deze zeik aankomen zitten. Verdomme, houd je stress en humeur bij je en laat mij met rust.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dear God for shame, he did not even know her name.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Zo, dat was ook weer lekker. Noodles.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wow, ik heb echt minstens 100 pageviews gehad vandaag. (:

    Waarom moet ik hier zo hard op lachen :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    Waarom moet ik hier zo hard op lachen :W


    lololol, funny



    // 150 pageviews zelfs ^^

    Negasonic schreef:
    Wow, ik heb echt minstens 100 pageviews gehad vandaag. (:


    Ik heb er echt gigantisch veel gekregen. Ik begin me al af te vragen of er een paasei op mijn profiel zit. :W

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 18:56 ]


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Ik heb er echt gigantisch veel gekregen. Ik begin me al af te vragen of er een paasei op mijn profiel zit. :W

    je hebt 171 met die van mij net er bij (:

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 19:05 ]

    Het doet je niets