• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Topic 2: [MOD] Quizlet Paasactie (zoek die eieren!) [2]
    Topic 3: [MOD] Quizlet Paasactie (zoek die eieren!) [3]
    Topic 4: [MOD] Quizlet Paasactie (zoek die eieren!) [4]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 17:49 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 maart 2016 - 20:28 ]


    Pretty is just a pretty word.

    30


    Heaven is a place that we all have

    Ik hou heel keurig een lijstje bij waar ik alles heb gevonden. Ik denk dat ik nu op 26 of 27 zit

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 12:17 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oke dit is best wel makkelijk. 23


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik zit op 31 :W
    Ik ben wel echt benieuwd hoeveel er zijn ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Al die interesse in vals spelen? ;D Stuur misschien even een pb naar een mod. (:

    Hahaha ja heb ik net gedaan :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Heb er 27 nu


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    27 en ik heb even geen idee meer waar ik nu in hemelsnaam moet zoeken :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Welp. Ik geloof dat - gezien het #nummer - het best handig is om bij te houden welke je allemaal al hebt en dus waarschijnlijk weet of je ertussen nog enkele mist. En dus niet als een malle gewoon rondjes loopt te klikken zonder een idee te hebben waar je al bent geweest zoals ik dat doe. Was ik maar iets minder chaotisch D:


    She's imperfect but she tries

    Yoda schreef:
    Ik zit op 31 :W
    Ik ben wel echt benieuwd hoeveel er zijn ='D

    Misschien zit je al wel op het eind en misschien ook niet. We komen er over een week achter. (wbw)


    Pretty is just a pretty word.

    Mignon schreef:
    Welp. Ik geloof dat - gezien het #nummer - het best handig is om bij te houden welke je allemaal al hebt en dus waarschijnlijk weet of je ertussen nog enkele mist. En dus niet als een malle gewoon rondjes loopt te klikken zonder een idee te hebben waar je al bent geweest zoals ik dat doe. Was ik maar iets minder chaotisch D:

    Dat is best wel slim eigenlijk :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    27 al whohoo

    Dit is echt zo slecht voor mijn concentratie, normaal zou ik nu met werk voor uni bezig moeten zijn haha


    The soul needs autumn.

    Mignon schreef:
    Welp. Ik geloof dat - gezien het #nummer - het best handig is om bij te houden welke je allemaal al hebt en dus waarschijnlijk weet of je ertussen nog enkele mist. En dus niet als een malle gewoon rondjes loopt te klikken zonder een idee te hebben waar je al bent geweest zoals ik dat doe. Was ik maar iets minder chaotisch D:


    Damn, had ik daar maar eerder aan gedacht.


    Kan je ergens zien welke nummers je al hebt?


    The soul needs autumn.

    Ik vind er geen meer lol. Blijf maar op één steken. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit is te leuk. 34.


    Heaven is a place that we all have

    Merlins Beard, waar vinden jullie al die dingen x) Ik zit op een mooie 17


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.