• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahah, natuurlijk haat ik jou niet pap. Ik haat Peter, dat jij toevallig ook zo heet kan ik niets aan doen :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De tijd vliegt als ik aan het schrijven ben. Het is zo fijn om weer aan dit verhaal te werken.

    Waarom krijg ik altijd medicijnen mee van de huisarts die bijwerkingen met darmen en maag hebben. Ik ben daar zo gevoelig voor..

    She's arouuuuuuund ;uuuu;


    because i knew you, i have been changed for good

    This blog is wayyyyy too bad for me hahaha


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    "It means no worries, for the rest of your days"

    girlicious schreef:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom is het al zo laat (cat)


    Caution first, always.

    Hoe lang zal het duren tot mijn moeder me gaat vragen waarom ik om half vier nog op was als ik mijn zusje nu die verbeterde beschouwing doorstuur.. Hmm..


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik wil niet meer ugh (no_chears)


    Happy Birthday my Potter!

    Het is zo effing vroeeeg


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aan de ene kant kijk ik echt zwaar tegen vandaag aan want ik heb echt geen zin in vandaag, maar aan de andere kant kan ik hem ook weer zien...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Geeeeeen zin

    Fuck, waarom ben ik nu nog steeds zo vreselijk misselijk? Ik kan zelfs geen water drinken. En wat was dit een ramp nacht daardoor. Fijn om nog een stage dag te missen nu, maar ik kan echt niet nu.

    Whoop, wekelijkse opdrachten allemaal ingeleverd voor deze week en dat waren ook meteen de laatste wekelijkse opdrachten van dit blok. Nu kan ik mij volledig focussen op de presentatie en het tentamen donderdag en de paper voor vrijdag de komende drie/vier dagen *O*


    Happy Birthday my Potter!