• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Die puntentelling slaat toch sowieso nergens op, waarom is seks met iemand met tattoos meer waard dan zonder? Waarom zijn piercings meer waard? Waarom is een bepaald beroep meer waard :")


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    PhilDunphy schreef:
    Die puntentelling slaat toch sowieso nergens op, waarom is seks met iemand met tattoos meer waard dan zonder? Waarom zijn piercings meer waard? Waarom is een bepaald beroep meer waard :")

    Het is best logisch gezien niet iedereen tattoos en piercings heeft of een goed betaald beroep/hoge functie heeft.

    Niphredil schreef:
    (...)\
    ik ga ervan uit dat heel veel mensen die dingen te overdreven invullen om veel tijgerpunten te krijgen, want 20,5 is wel echt megaveel, zelfs voor meisjes van onze leeftijd


    Ik ben 18 en heb de lijst naar waarheid ingevuld en kwam op 28 tijgerpunten uit. En 0 pandapunten :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik had bijzonder veel tijgerpunten de laatste keer dat ik het geteld had voor iemand met maar één bedpartner, haha.
    Nog steeds, lol. 22

    Pandapunten: ik heb geen flauw idee, maar 't zijn d'r veel.


    Deep inside, I've never felt alive

    Nythe schreef:
    (...)
    Het is best logisch gezien niet iedereen tattoos en piercings heeft of een goed betaald beroep/hoge functie heeft.


    Ja niet iedereen heeft dat, maar wat zegt het over een wild seksleven. Het zegt mij net zoveel als dat je partner een Segway heeft


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    PhilDunphy schreef:
    (...)

    Ja niet iedereen heeft dat, maar wat zegt het over een wild seksleven. Het zegt mij net zoveel als dat je partner een Segway heeft


    Je neemt het allemaal veel te serieus lol.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Silvera schreef:
    (...)

    Je neemt het allemaal veel te serieus lol.


    Nah just saying :)


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    PhilDunphy schreef:
    (...)

    Ja niet iedereen heeft dat, maar wat zegt het over een wild seksleven. Het zegt mij net zoveel als dat je partner een Segway heeft

    Dat is hetzelfde als dat je kan aanvinken met welke nationaliteiten je het gedaan hebt.

    Lichten aan of lichten uit?


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Uit. Zo donker mogelijk.

    Eigenlijk maakt het mij helemaal niets uit. Heb toch vaak m'n ogen dicht. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Silvera schreef:
    Eigenlijk maakt het mij helemaal niets uit. Heb toch vaak m'n ogen dicht. :Y)


    26 - 02 - '16

    Uit. Of gewoon buiten midden in de nacht. :Y)


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Maakt me eigenlijk niet zoveel uit


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het liefst gedimd licht.


    "Well, well. Look who we've got here!"