• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Jaa... nogal (cat)

    Maar ook de 2de 3de 4de en 5de keer


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    Jaa... nogal (cat)

    Maar ook de 2de 3de 4de en 5de keer

    This.
    En eigenlijk doet het elke keer nog wel pijn.

    Ninuturu schreef:
    ( geen idee of er een volgorde in het stellen van vragen zit)

    Deed je eerste keer pijn?


    Jawel, niet heel erg. En met iemand anders moet ik ook altijd weer wennen, pijnscheuten van nervositeit huahaha.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 8:34 ]


    The truth is out there.

    Ninuturu schreef:
    ( geen idee of er een volgorde in het stellen van vragen zit)

    Deed je eerste keer pijn?


    Ja, op zich wel


    26 - 02 - '16

    Ninuturu schreef:
    ( geen idee of er een volgorde in het stellen van vragen zit)

    Deed je eerste keer pijn?


    Yupp, de eerste keer wel. De keren daarna ging het prima.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ninuturu schreef:
    ( geen idee of er een volgorde in het stellen van vragen zit)

    Deed je eerste keer pijn?

    Yep (nu nog steeds eigenlijk).


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Ninuturu schreef:
    ( geen idee of er een volgorde in het stellen van vragen zit)

    Deed je eerste keer pijn?


    Ja, want ik was zo zenuwachtig. En ik vond het best vies, dus ik verkrampte constant. Tijdens ben ik letterlijk huilend naar mijn ouders gerend omdat ik het zo goor vond. Ik was 16.


    Lewd informatie:

    Nu doet het soms nog steeds pijn, maar dat komt omdat mijn vriend ehh.. een grote.. au......aubergine heeft?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Silvera schreef:
    (...)

    Ja, want ik was zo zenuwachtig. En ik vond het best vies, dus ik verkrampte constant. Tijdens ben ik letterlijk huilend naar mijn ouders gerend omdat ik het zo goor vond. Ik was 16.


    Dit hahahaha. Alleen dan zonder het doorgestreepte gedeelte.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ninuturu schreef:
    ( geen idee of er een volgorde in het stellen van vragen zit)

    Deed je eerste keer pijn?

    Ja en de keren daarna ook, waardoor ik besloten had om top te worden. (cat)


    Take me to wonderland

    Hahaha, ik kijk bij actieve topics, zie ik deze titel staan! Heerlijk droog en komisch. En natuurlijk heel goed dat het bestaat (flower)

    [ Ik kom er net achter dat dit topic bestaat, super cool! ]

    Ninuturu schreef:
    ( geen idee of er een volgorde in het stellen van vragen zit)

    Deed je eerste keer pijn?


    De oficiële eerste keer was eigenlijk super grappig, want alles wat tegen kon zitten zat tegen. We waren zeg maar net aan het proberen en toen belde mijn moeder dat zij mij op kwam halen :D

    Maar de inhaal-eerste keer ging super. Deed ook geen pijn. Soms heb ik wel eens pijn, maar dan is het te diep en vraag ik om een ander standje en dan is het weer fijn (:


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Hadden jullie eigenlijk bloedingen bij de eerste keer?

    Ik zag dat altijd overal op internet staan, maar ik heb daar nooit last van gehad.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Hadden jullie eigenlijk bloedingen bij de eerste keer?

    Ik zag dat altijd overal op internet staan, maar ik heb daar nooit last van gehad.

    Nope, ik heb zelf ook nooit gebloed. Een vriendin van me daarentegen bloedt nog steeds, dus lijkt me heel erg afhankelijk van de persoon.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Ninuturu schreef:
    Deed je eerste keer pijn?


    Ja. En hij ging er niet eens in tot de 5e keer of zo (en daar zaten dus ook nog keren zonder penispentratie tussen) :p. Bleek dat de buitenste rand van mijn vagina zeg maar te dik was(?), het voelde ook echt als de binnenkant van een plakbandrol, het werkte niet mee zeg maar. Ik vond een operatie een beetje engig, vooral omdat mijn ouders dus goed mijn verzekeringsformulieren etc in de gaten houden en dat niet echt discreet kan :p. Uiteindelijk bleken veel rek- en strekoefeningen te helpen, maar ik had eigenlijk ook wel een beetje ongeluk met het feit dat mijn vriend gewoon een brede 'aubergine' had ;p.

    Oh en ik heb de boel echt flink ondergebloed, het was een soort lichte ongesteldheid die twee uren erna. Ik moest ook echt zo'n licht maandverbandje dragen, want het doorweekte mijn prop wc-papier x). Soms heb ik nog steeds wel wat bloed, maar dat ligt gewoon aan mijn houding, of ik ontspannen ben etc.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 15:49 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Mijn eerste keer deed geen pijn, maar mijn nu ex had ook niet echt een grote (totaal niet). :') Ben benieuwd hoe mijn volgende keer zal zijn. Maar ja, nu ben ik nog single. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.