• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Voor de mensen die van de pil willen overschakelen: ik gebruik nu twee maanden de nuvaring en ik ben tot nu toe wel fan. Maar misschien dat ik ooit wel een spiraaltje overweeg, nog minder werk!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Voor de mensen die van de pil willen overschakelen: ik gebruik nu twee maanden de nuvaring en ik ben tot nu toe wel fan. Maar misschien dat ik ooit wel een spiraaltje overweeg, nog minder werk!


    Mijn dokter had het ook over de nuva ring. Het jammere daaraan vind ik dus dat je wel iedere maand ongesteld bent. Ik wil ongesteldheid liever volledig ontwijken. :'D


    The truth is out there.

    Hawke schreef:
    (...)

    Mijn dokter had het ook over de nuva ring. Het jammere daaraan vind ik dus dat je wel iedere maand ongesteld bent. Ik wil ongesteldheid liever volledig ontwijken. :'D

    Je kunt die ook nog ontwijken door gewoon een nieuwe ring in te doen (zoals je ook de pil zou doornemen). Dat heb ik wel nog niet gedaan, omdat de periode wel mee valt met de ring. (Nog beter dan met de pil.) Maar ieder zijn ding natuurlijk!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Even een vraagje, sinds vandaag ben ik met de pil begonnen (Eya!) Nora-30 en ik zijn nu best buddies voor de komende drie maanden, haha. Heeft iemand ervaring met deze pil? (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Poeh. Net de spiraal laten plaatsen. Was optijd met het stoppen van de pil, maar de bloeding wilde maar niet komen. In overleg met de huisarts toch mirena laten plaatsen. De pijn viel tijdens het inbrengen wel mee, even flink vloeken maar dat was het. Daarna buiten de praktijk flauw gevallen, dus ging even heel erg mis. Weer terug bij de assistente. Rustig aan gedaan en nu lig ik op bed. Pijn is heel hevig een weet ook niet goed hoe ik moet liggen. Dus tot nu toe vooral tranen. :')


    The truth is out there.

    Hawke schreef:
    Poeh. Net de spiraal laten plaatsen. Was optijd met het stoppen van de pil, maar de bloeding wilde maar niet komen. In overleg met de huisarts toch mirena laten plaatsen. De pijn viel tijdens het inbrengen wel mee, even flink vloeken maar dat was het. Daarna buiten de praktijk flauw gevallen, dus ging even heel erg mis. Weer terug bij de assistente. Rustig aan gedaan en nu lig ik op bed. Pijn is heel hevig een weet ook niet goed hoe ik moet liggen. Dus tot nu toe vooral tranen. :')

    Mijn zus had er ook slechte ervaringen mee. Ze heeft 'm laten verwijderen ;/
    Hopelijk komt het toch nog goed bij jou, want het hangt natuurlijk af per geval.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Mijn zus had er ook slechte ervaringen mee. Ze heeft 'm laten verwijderen ;/
    Hopelijk komt het toch nog goed bij jou, want het hangt natuurlijk af per geval.


    Ja hahaha. Gaan heel wat horror verhalen rond maar bij de meeste vrouwen gaat het allemaal prima. Waarom heeft je zus hem laten verwijderen?


    The truth is out there.

    Hawke schreef:
    (...)

    Ja hahaha. Gaan heel wat horror verhalen rond maar bij de meeste vrouwen gaat het allemaal prima. Waarom heeft je zus hem laten verwijderen?

    Ze voelde hem de hele tijd en op sommige momenten deed het echt pijn. Ze is er een paar keer voor terug gegaan, maar uiteindelijk heeft ze hem er gewoon uit laten halen, omdat het nooit helemaal in orde was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Ze voelde hem de hele tijd en op sommige momenten deed het echt pijn. Ze is er een paar keer voor terug gegaan, maar uiteindelijk heeft ze hem er gewoon uit laten halen, omdat het nooit helemaal in orde was.


    Ah dat is wel balen! Zat hij wel goed? Kan zijn dat het lichaam het spiraaltje afstoot. Dat gebeurt ook nog wel eens.


    The truth is out there.

    Hawke schreef:
    (...)

    Ah dat is wel balen! Zat hij wel goed? Kan zijn dat het lichaam het spiraaltje afstoot. Dat gebeurt ook nog wel eens.

    Geen idee eigenlijk ;p
    Ik vermoed van wel, aangezien ze enkele keren terug is gegaan en het heeft laten controleren of wat beter steken (ik weet het niet echt eigenlijk, heb me er niet zo erg in verdiept ook, haha), maar dat laatste zou wel kunnen ja. Zij zelf is in ieder geval beter af zonder, maar dat valt dus te zien per geval natuurlijk ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Het grote sekstopic gaat hier alleen over de pil en spiraaltjes :p?


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    PhilDunphy schreef:
    Het grote sekstopic gaat hier alleen over de pil en spiraaltjes :p?

    Basically wel ja :Y).


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    PhilDunphy schreef:
    Het grote sekstopic gaat hier alleen over de pil en spiraaltjes :p?


    Geloof me, het ging er in voorgaande topics veel stouter aan toe. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    PhilDunphy schreef:
    Het grote sekstopic gaat hier alleen over de pil en spiraaltjes :p?


    Heuj. Hoort erbij als je zorgeloos wil batsen. :')


    The truth is out there.

    Wendelin schreef:
    (...)

    Heuj. Hoort erbij als je zorgeloos wil batsen. :')


    Bam.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.