• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Perffect schreef:
    Hadden jullie eigenlijk bloedingen bij de eerste keer?

    Ik zag dat altijd overal op internet staan, maar ik heb daar nooit last van gehad.


    Ja en ik schaamde me dood...
    Maar och wat was hij lief voor mij toen (H)
    En nu nog steeds vraagt hij na de hand nog of alles goed gaat. Maahw zo sweet hihi (H)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ninuturu schreef:
    ( geen idee of er een volgorde in het stellen van vragen zit)

    Deed je eerste keer pijn?


    Nee haha


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Perffect schreef:
    Hadden jullie eigenlijk bloedingen bij de eerste keer?

    Ik zag dat altijd overal op internet staan, maar ik heb daar nooit last van gehad.


    Eerder nooit, maar met mijn huidige vriend wel eens. Zal wel komen doordat hij groot geschapen is, haha.


    26 - 02 - '16

    Mijn eerste keer was erg pijnlijk en ik heb ook best veel gebloed, dus dat was heel awkward toen ik m'n moeder moest vertellen dat er allemaal bloed in het bed zat en dat ik daarom de wasmachine had aangedaan. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik bloedde de eerste keer, was doodsbenauwd omdat ik dacht dat ik ongesteld was geworden :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dus mijn zusje geloofd niet dat er geluiden bij zijn als je sex hebt

    Maar ik kan me voorstellen dat als je er iets in duwt de lucht er graag weer uit wilt
    Wie wilt er iets over met me delen zodat ik gelijk kan hebben? XD


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    Dus mijn zusje geloofd niet dat er geluiden bij zijn als je sex hebt

    Maar ik kan me voorstellen dat als je er iets in duwt de lucht er graag weer uit wilt
    Wie wilt er iets over met me delen zodat ik gelijk kan hebben? XD
    Er zijn geluiden.
    Maar meisjes die alles bij elkaar schreeuwen vind ik ook weer zo overdreven.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ninuturu schreef:
    Dus mijn zusje geloofd niet dat er geluiden bij zijn als je sex hebt

    Maar ik kan me voorstellen dat als je er iets in duwt de lucht er graag weer uit wilt
    Wie wilt er iets over met me delen zodat ik gelijk kan hebben? XD

    I can confirm this. Maar dat is inderdaad logisch als er lucht in gepompt wordt.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 19:12 ]

    Ninuturu schreef:
    Dus mijn zusje geloofd niet dat er geluiden bij zijn als je sex hebt

    Maar ik kan me voorstellen dat als je er iets in duwt de lucht er graag weer uit wilt
    Wie wilt er iets over met me delen zodat ik gelijk kan hebben? XD


    Ja, scheten die uit je vagien komen zijn vrij common als je het bijvoorbeeld op zijn hondjes doet. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hebben we het nou over ''ongemakkelijke'' geluiden of over kreunen? :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Hahaha ik moet altijd zo hard lachen dan, en mijn vriend kijkt me dan aan "you kidding me"


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Vikernes schreef:
    (...)

    Ja, scheten die uit je vagien komen zijn vrij common als je het bijvoorbeeld op zijn hondjes doet. :Y)



    Huehue. My thoughts exactly.


    The truth is out there.

    Ninuturu schreef:
    Dus mijn zusje geloofd niet dat er geluiden bij zijn als je sex hebt

    Maar ik kan me voorstellen dat als je er iets in duwt de lucht er graag weer uit wilt
    Wie wilt er iets over met me delen zodat ik gelijk kan hebben? XD

    Er zijn bijna altijd wel geluidjes. :') Door wrijvingen met huid en aangezien je huid wat vochtig kan worden door het zweten, kun je het niet stoppen dat er af en toe een geluidje ontsnapt.


    Take me to wonderland

    queefs are the worst lol


    i put the fun in funeral

    Vikernes schreef:
    (...)

    Ja, scheten die uit je vagien komen zijn vrij common als je het bijvoorbeeld op zijn hondjes doet. :Y)


    Och ja. Het is altijd dat of dat mijn vriend een keer een scheet laat, maar we lachen erom. Hahahahah. We lagen een keer zo dubbel dat we bijna niet meer verder konden, doordat we buikpijn kregen van het lachen lol.


    26 - 02 - '16