• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hag schreef:
    (...)

    Condoomhaat. The struggle is real. Ook de reden dat ik voor iets anders wil gaan dan de pil. Laatst was ik de pil vergeten en toen hadden we zonder condoom seks gehad maarja daarna dus zware stress. We gebruiken vrijwel altijd ook nog condooms, maarja die ene keer dus niet. Nog steeds eind goed al goed gelukkig.

    En toen had ik zoiets van tja misschien tijd voor wat anders dan de pil. Maar ik kom er steeds niet aan toe om naar de huisarts te gaan.

    Nuja, ik vind het een hele aanrader. Je moet maar eens op "consult" gaan met je huisarts. Die kan je er vast meer over vertellen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Wolstenholme schreef:
    (...)
    Nuja, ik vind het een hele aanrader. Je moet maar eens op "consult" gaan met je huisarts. Die kan je er vast meer over vertellen. ^^


    Yesss. Tot die tijd moet iedereen maar extra voorzichtig zijn als ik in mijn ongesteldheidsweek zit. :Y)


    The truth is out there.

    ^ Ik zit ook niet aan de pil, vind die hormonen niet zo chill en ik zou veel te veel stressen of ik wel of niet zwanger ben. :') Daarom doe ik het altijd met een condoom, lekker veilig en geeft ook geen troep. Vind het condoom niet ideaal, maar ik heb geen zin om die hormonen in te nemen, want daar heb ik genoeg verhalen over gehoord.

    Oh, mijn laatste keer; wild, lekker en twee maanden geleden.

    NC


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mommy schreef:
    omschrijf je laatste beurt in drie woorden GO


    zoals altijd geweldig :Y)

    te weinig woorden, hoewel ik anders misschien niet erover zou kunnen ophouden (A)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb in december een staafje in mijn arm laten zetten omdat een spiraaltje niet lukte. (Kan ook alleen mij overkomen lol)

    Maar het is echt geweldig, ik was eerst echt heel erg ongesteld, nu bijna niet meer en anders is een inlegkruisje genoeg. Bovendien vergat ik de pil weleens en het is best fijn om nu geen stress momenten meer te hebben.


    En om op de beschrijving terug te komen;

    Meh, kan beter.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 15:56 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Oh wauw, waarom zie ik dit topic nu pas :'D

    Mijn laatste keer? Te lang geleden. Drie jaar dus. Fantasieën genoeg, maar een lekker ventje, ho maar.


    Slightly drunk.

    Hallo, ik ben er weer. Tijd voor leven hier


    Sarah = ongewoon sexy

    Klein bumpje. Ga eindelijk een afspraak maken bij de dokters voor opties bespreken over andere anticonceptie. Iemand nog ervaring met de prikpil? Daar ben ik nu wel benieuwd naar. Ik neig momenteel best wel naar een spiraaltje.


    The truth is out there.

    Hawke schreef:
    Klein bumpje. Ga eindelijk een afspraak maken bij de dokters voor opties bespreken over andere anticonceptie. Iemand nog ervaring met de prikpil? Daar ben ik nu wel benieuwd naar. Ik neig momenteel best wel naar een spiraaltje.
    Ik niet, maar mijn beste vriendin heeft de prikpil en die is er wel positief over.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mijn laatste beurt in 3 woorden lol:
    Snel, messy, 's ochtends


    tya

    Giorgio schreef:
    (...)Ik niet, maar mijn beste vriendin heeft de prikpil en die is er wel positief over.


    Ja. ik hoor er best wel veel goede stuff over. Die 1x in de drie maand naar de dokter heb ik er wel voor over. Ik wil van die belabberde pil af.


    The truth is out there.

    Ohja, Veerle. Ik heb nog een redelijke tijd last gehad van spotting met m'n spiraaltje, maar het was maar twee maanden ofzo en het was minimaal. De eerste paar keren dat je alleen normaal ongesteld zou worden, komt er wel meer bloed vandaan, maar het blijft allemaal minimaal. Verder heb ik nog controle gehad en dat zat allemaal snor (;
    Dus spiraaltje is zeker aan te raden ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Maar hoe zit het dan met een spiraaltje? Is het ook een anticonceptiemiddel of gewoon een regulator voor je maandstonden?


    tya

    Poshlost schreef:
    Maar hoe zit het dan met een spiraaltje? Is het ook een anticonceptiemiddel of gewoon een regulator voor je maandstonden?


    Dit is ook een anticonceptie.

    @Sofie. Goed om te weten! Waar ik wel tegenop zie bij het spiraaltje is inderdaad dat je een paar maanden loopt te klooien. En dat er iets in je lichaam zit, ieeekk. Maar verder heeft het weinig nadelen voor mij. (:


    The truth is out there.