• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ze rekken ook wel uit, maar als je bijvoorbeeld een extra dikke/lange penis hebt is het comfortabeler om een iets grotere maat te hebben heb ik gehoord


    tya

    Niphredil schreef:
    (...)

    Haha ja ze zouden echt oneindig moeten uitrekken volgens mij, i dunno what is happening to me


    Ik moet nu denken aan die 'don't listen to him if he says he's too big for a condom' meme waarbij iemand volgens mij z'n hele been in zo'n ding weet te krijgen. Die dingen rekken inderdaad enorm ver.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    (...)

    Ik moet nu denken aan die 'don't listen to him if he says he's too big for a condom' meme waarbij iemand volgens mij z'n hele been in zo'n ding weet te krijgen. Die dingen rekken inderdaad enorm ver.


    Haha ja insgelijks, al zie ik een filmpje voor me waar ze er een uit het raam hangen van een auto die hard rijdt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    (Moet dit hier?) Heeft er iemand ervaring met een menstruatiecup?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (Moet dit hier?) Heeft er iemand ervaring met een menstruatiecup?

    Wat? Ik wil graag googlen, maar met dit soort onderwerpen ben ik altijd een beetje huiverig ivm de resultaten...


    Deep inside, I've never felt alive

    Posthuma schreef:
    (...)
    Wat? Ik wil graag googlen, maar met dit soort onderwerpen ben ik altijd een beetje huiverig ivm de resultaten...


    Haha, begrijpelijk. Het gaat om een soort van cup die je inbrengt om het bloed op te vangen tijdens je menstruatie en de meeste googleresultaten zijn erg braaf.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Haha, begrijpelijk. Het gaat om een soort van cup die je inbrengt om het bloed op te vangen tijdens je menstruatie en de meeste googleresultaten zijn erg braaf.

    Niet eerder van gehoord. Klinkt zo te horen wel handig. Is dat een advies van de huisarts?

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Haha, begrijpelijk. Het gaat om een soort van cup die je inbrengt om het bloed op te vangen tijdens je menstruatie en de meeste googleresultaten zijn erg braaf.


    Oo ik heb daar wel eens van gehoord. Ik kam daar na heel veel afdwalen op youtube op, en heb vol verbazing en toch ook wel een beetje gruwel zitten kijken... Maar verder dan dat kan ik je niet helpen ben ik bang haha.


    Miep

    MT. c:

    Ik zit niet aan de pil, aan geen enkele vorm van anticonceptie, eigenlijk. Heb geen vriend dus dat scheelt. Ik zat al een tijd te dubben of ik aan de pil zou gaan (na vijf/zes jaar ongesteld nog steeds onregelmatig), maar ik weet het niet echt. Ik weet wel eindelijk dat ik hem wel mag slikken.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Bonafide schreef:
    ik dacht dat grotere maten condooms een mythe waren en die dingen op iedere grootte wel passen. productiefoutje (of fout, gezien de mogelijke consequenties lol)?
    ik gebruik zelf nooit condooms want ik ben dom


    Mijn vriend heeft een dikke (zip)
    Dus ja, wij gebruiken een met een bredere omtrek, dat randje aan de onderkant rekt niet heel fijn mee en hij is niet zo into penisringen :')

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 20:54 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    #ikquotealtijd ipv edit

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 20:54 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Condooms zijn rot dingen (cat)
    Gebruik wel de pil, maar goed hoe betrouwbaar die bij mij is...
    Ahwel, mijn vriend en ik maken geen probleem van een ongelukje. (H)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 19:58 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Wasikowska schreef:
    (Moet dit hier?) Heeft er iemand ervaring met een menstruatiecup?

    Ik zou hier kijken. De enige die ik ken die zo'n cup gebruikt, haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Misschien niet helemaal gerelateerd aan dit topic maar ik heb geen zin om speciaal hiervoor een nieuw topic aan te maken en moet het toch even kwijt.
    Ik werd mijn bed uit gebeld door een man die een enquête afnam over de jeugd vroeger en nu, en ik dacht "waarom niet". Het begon allemaal heel normaal over uitgaan en drinken en zo, en ineens stelde hij allerlei persoonlijke vragen over zelfbevrediging en menstruatie en seks en ik heb nog nooit zo snel de telefoon opgehangen. Gad-ver-damme. Ik ben helemaal niet preuts maar dit was zo'n vreemde ervaring, en ik weet 99% zeker dat ik te goedgelovig was en deze man gewoon vieze dingen wilde vragen aan vrouwen. Bah.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    Misschien niet helemaal gerelateerd aan dit topic maar ik heb geen zin om speciaal hiervoor een nieuw topic aan te maken en moet het toch even kwijt.
    Ik werd mijn bed uit gebeld door een man die een enquête afnam over de jeugd vroeger en nu, en ik dacht "waarom niet". Het begon allemaal heel normaal over uitgaan en drinken en zo, en ineens stelde hij allerlei persoonlijke vragen over zelfbevrediging en menstruatie en seks en ik heb nog nooit zo snel de telefoon opgehangen. Gad-ver-damme. Ik ben helemaal niet preuts maar dit was zo'n vreemde ervaring, en ik weet 99% zeker dat ik te goedgelovig was en deze man gewoon vieze dingen wilde vragen aan vrouwen. Bah.


    Ophangen die hap inderdaad!

    //
    Ik heb vanochtend afspraak gehad met de dokter. Volgende week gaat ze checken hoe alles er down there uit ziet en als het allemaal goed is krijg ik dan bij een volgende afspraak een spiraaltje. Prikpil werd me toch afgeraden omdat het daarna weer vruchtbaar worden ontzettend lastig is. D:


    The truth is out there.