• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Poshlost schreef:
    Maar hoe zit het dan met een spiraaltje? Is het ook een anticonceptiemiddel of gewoon een regulator voor je maandstonden?

    Anticonceptie, maar de meeste vrouwen worden ook niet meer ongesteld totdat hij weer eruit gaat.


    Deep inside, I've never felt alive

    Posthuma schreef:
    (...)
    Anticonceptie, maar de meeste vrouwen worden ook niet meer ongesteld totdat hij weer eruit gaat.

    Ah, the joy.
    Zelf slik ik mijn pil altijd door, ik ben dan ook maar een keer per jaar ongesteld ofzo haha.
    Misschien toch maar eens kijken naar een spiraaltje dan, scheelt die ellende.


    tya

    Posthuma schreef:
    (...)
    Anticonceptie, maar de meeste vrouwen worden ook niet meer ongesteld totdat hij weer eruit gaat.


    Hmm, dat lijkt me ideaal, want de pil werkt niet optimaal meer bij mij zoals hij dat in het begin deed. Ik word toch weer iedere keer veel zwaarder ongesteld met meer buikpijn etc. Maar ik heb verhalen gehoord dat mensen soms 6 maanden ongesteld waren, dus ik weet niet helemaal of ik het aan durf. Zou ook eens na moeten zoeken of het verzekerd wordt etc, of weet iemand dat zo uit het hoofd?


    Miep

    Laatste keer in drie woorden: 5 gescheurde condooms :W


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    Laatste keer in drie woorden: 5 gescheurde condooms :W

    Damn. :')


    tya

    Niphredil schreef:
    Laatste keer in drie woorden: 5 gescheurde condooms :W


    One question though, HOW? :'D


    The truth is out there.

    Ja dat is mij ook een megagroot raadsel, maar het gebeurt echt om te janken zo vaak


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    Ja dat is mij ook een megagroot raadsel, maar het gebeurt echt om te janken zo vaak

    Misschien een grotere maat kopen? Of een ander merk? Wij gebruikten altijd durex toen we nog condooms gebruikten (nu zijn we getest op soa's en zit ik op de pil dus vind ik het niet nodig), we hebben een keer magnum en een keer billy boy gepakt en wát een schijtcondooms waren dat zeg, jesus.


    tya

    Poshlost schreef:
    (...)
    Misschien een grotere maat kopen? Of een ander merk? Wij gebruikten altijd durex toen we nog condooms gebruikten (nu zijn we getest op soa's en zit ik op de pil dus vind ik het niet nodig), we hebben een keer magnum en een keer billy boy gepakt en wát een schijtcondooms waren dat zeg, jesus.


    Andere maat is misschien een idee, al leek dit wel goed (en hij zegt dat hij dit voor mij ook nooit heeft gehad), verschillende merken al wel gecovered


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Andere maat is misschien een idee, al leek dit wel goed (en hij zegt dat hij dit voor mij ook nooit heeft gehad), verschillende merken al wel gecovered

    Ja, er zit zeg maar een groot verschil tussen Durex gewoon en bijvoorbeeld durex XL, maar in je local sexshop ( :') ) heb je echt 6 verschillende maten. Moet 'ie 'm wel effe opmeten vantevoren, haha.


    tya

    Ik vind de etos condooms wel chill. Die reguliere ruiken echt heel erg naar vanille. :')

    Ik heb nog nooit gehad dat er een condoom is gescheurd bij mij.


    The truth is out there.

    Dahl schreef:
    (...)

    Hmm, dat lijkt me ideaal, want de pil werkt niet optimaal meer bij mij zoals hij dat in het begin deed. Ik word toch weer iedere keer veel zwaarder ongesteld met meer buikpijn etc. Maar ik heb verhalen gehoord dat mensen soms 6 maanden ongesteld waren, dus ik weet niet helemaal of ik het aan durf. Zou ook eens na moeten zoeken of het verzekerd wordt etc, of weet iemand dat zo uit het hoofd?

    In Nederland zit het in je eigen risico tot je 21e. Daarna moet je tot 200 euro aan anticonceptie erbij verzekeren of je moet er 150 voor dokken. Die eigen risico is echt superkrom geregeld, want de pil is wel gewoon volledig gratis. En het spiraaltje is eigenlijk veel veiliger omdat je er vijf jaar niet aan hoeft te denken.

    Het is niet echt ongesteld trouwens. Het heet 'spotting', omdat je baarmoeder drupjes bloed lekt. Bij mij was het minder dan mijn normale ongesteldheid in het begin en het bleef ook zo weinig. Het was alleen heel vervelend omdat het wel zeker drie weken achter elkaar was. Het werd wel steeds minder. Maar het is bij de een zus en bij de ander zo. Ik kan alleen zeggen dat ik in verhouding tot een 'gemiddelde' ongesteldheid altijd lang en hevig ongesteld was.(Had wel nauwelijks last van krampen ofzo.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Posthuma schreef:
    (...)
    In Nederland zit het in je eigen risico tot je 21e. Daarna moet je tot 200 euro aan anticonceptie erbij verzekeren of je moet er 150 voor dokken. Die eigen risico is echt superkrom geregeld, want de pil is wel gewoon volledig gratis. En het spiraaltje is eigenlijk veel veiliger omdat je er vijf jaar niet aan hoeft te denken.

    Het is niet echt ongesteld trouwens. Het heet 'spotting', omdat je baarmoeder drupjes bloed lekt. Bij mij was het minder dan mijn normale ongesteldheid in het begin en het bleef ook zo weinig. Het was alleen heel vervelend omdat het wel zeker drie weken achter elkaar was. Het werd wel steeds minder. Maar het is bij de een zus en bij de ander zo. Ik kan alleen zeggen dat ik in verhouding tot een 'gemiddelde' ongesteldheid altijd lang en hevig ongesteld was.(Had wel nauwelijks last van krampen ofzo.)


    Aa oke op die manier. Het hele anticonceptie gebeuren is krom geregeld, want de pil is ook verzekerd tot je 21e en dan valt hij ook weg uit het basispakket. Maar ik denk dat ik er dat wel voor over heb. Als je één keer 150 euro betaald en je bent er 5 jaar niet aan hoeft te denken... En voor de pil betaal je er meerdere keren voor. Plus ik ben véél te slordig met innemen. Ik vergeet hem veel te vaak. Dan scheelt het dat ik momenteel geen vriend heb, maar mocht die komen heb ik wel een probleem met het innemen.
    Heb je er in het begin veel last van of viel dat wel mee?


    Miep

    ik dacht dat grotere maten condooms een mythe waren en die dingen op iedere grootte wel passen. productiefoutje (of fout, gezien de mogelijke consequenties lol)?
    ik gebruik zelf nooit condooms want ik ben dom

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 16:45 ]


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    ik dacht dat grotere maten condooms een mythe waren en die dingen op iedere grootte wel pasten. productiefoutje (of fout, gezien de mogelijke consequenties lol)?
    ik gebruik zelf nooit condooms want ik ben dom


    Haha ja ze zouden echt oneindig moeten uitrekken volgens mij, i dunno what is happening to me


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.