• Heyaa iedereen!

    EEN APRIL, KIKKER IN JE BIL!
    Whoaa, jullie hebben het ook vast wel al gezien dat de mods en blijkbaar ook de beta's en bemiddelaars crew weer hun best hebben gedaan ons beet te nemen zoals elk jaar ;D, like ik bedoel je kan er niet echt naast kijken? :'D Wie kan er alvast wennen aan dat nieuwe lettertype en die wallpaper van vissen? :Y)

    VIRAL VAN DE DAG KLIK

    Oh nee! Ik vind het vreselijk!
    — Zwem dan maar lekker weg (fish)

    Wat gaan jullie trouwens om anderen lekker beet te nemen? ;D

    Onder de spoiler heb ik wat memes in thema gezet












    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 12:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat bedoel je precies?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vis denk ik iets.


    Happy Birthday my Potter!

    Haha, Ik vind deze grap echt wel geweldig :3 Ik hoop zelfs dat het lettertype zo kan blijven (Zal wel niet, maar goed). Of dat je de optie kunt nemen om het zo te houden. De visjes is ook wel leuke verandering haha :3

    Persoonlijk doe ik er niet echt aan mee nee. Maar dit soort grappen vind ik wel leuk :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    dooddoenervis schreef:
    Wat bedoel je precies?


    OMG HHHAAHHA IK SNAP WAAROM ERICA - SCANDAL HAAR PROFIEL VISSIG IS x) ik stuurde haar er nog een gb over :'D

    wat ik bedoel? (cat) Take a closer look.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb echt geen flauw idee waar het over gaat. Fishlet vis toch gewoon hetzelfde?


    What would Emma do?

    Ik snap er echt niets van? Kan iemand me uitleggen wat er vis is?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Troje schreef:
    (...)

    OMG HHHAAHHA IK SNAP WAAROM ERICA - SCANDAL HAAR PROFIEL VISSIG IS x) ik stuurde haar er nog een gb over :'D

    wat ik bedoel? (cat) Take a closer look.


    Ik vis ook iets. (fish)


    Queer zijn is gewoon alles

    Tragically schreef:
    Haha, Ik vind deze grap echt wel geweldig :3 Ik hoop zelfs dat het lettertype zo kan blijven (Zal wel niet, maar goed). Of dat je de optie kunt nemen om het zo te houden. De visjes is ook wel leuke verandering haha :3

    Persoonlijk doe ik er niet echt aan mee nee. Maar dit soort grappen vind ik wel leuk :3

    Precies mijn reactie wat ik wilde zeggen! Deze lay-out vind ik echt fishing awesome! Ik hoop echt dat we dit zo kunnen houden of dat er inderdaad een optie is dat de users er zelf voor kunnen kiezen, want ik zou het persoonlijk erg jammer vinden als dit weg ging. :<


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Guppy schreef:
    Ik snap er echt niets van? Kan iemand me uitleggen wat er vis is?


    omg :') en jullie usernames damn hahaha ik lach me dood haha.

    Zal er waarschijnlijk aan liggen omdat jullie allemaal in goudvissen zijn veranderd, inclusief het geheugen ervan (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zie het niet echt? Maar oké.

    Vandaag ga ik mijn mentrix met de klas beetnemen. We gaan haar allemaal stuk voor stuk emailtjes sturen met redenen waarom we weggaan uit de klas (naar havo, van school af, moet het bedrijf van mijn vader overnemen, word liever een stoephoer dan dat ik school afmaak, ben erachter gekomen dat ik al die tijd op een vrijeschool zat en moet weg voordat ik geitenwollensokken ga dragen, etc) en dan met z'n allen haar reacties binnenhengelen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik kan dat lettertype echt voor geen meter lezen :o


    Al snap ik de grap niet, het is gwn een nieuwe lay-out


    Let it go.

    Ik zie niks nieuws, maar dat zal wel aan mij liggen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Troje schreef:
    (...)

    omg :') en jullie usernames damn hahaha ik lach me dood haha.

    Zal er waarschijnlijk aan liggen omdat jullie allemaal in goudvissen zijn veranderd, inclusief het geheugen ervan (cat)


    Volgens mij vissen jullie nu naar iets wat er niet vis, want ik schub het echt niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Troje schreef:
    (...)

    omg :') en jullie usernames damn hahaha ik lach me dood haha.

    Zal er waarschijnlijk aan liggen omdat jullie allemaal in goudvissen zijn veranderd, inclusief het geheugen ervan (cat)

    Ik ben geen goudvis. :c


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik haat comic sans.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)