• Heyaa iedereen!

    EEN APRIL, KIKKER IN JE BIL!
    Whoaa, jullie hebben het ook vast wel al gezien dat de mods en blijkbaar ook de beta's en bemiddelaars crew weer hun best hebben gedaan ons beet te nemen zoals elk jaar ;D, like ik bedoel je kan er niet echt naast kijken? :'D Wie kan er alvast wennen aan dat nieuwe lettertype en die wallpaper van vissen? :Y)

    VIRAL VAN DE DAG KLIK

    Oh nee! Ik vind het vreselijk!
    — Zwem dan maar lekker weg (fish)

    Wat gaan jullie trouwens om anderen lekker beet te nemen? ;D

    Onder de spoiler heb ik wat memes in thema gezet












    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 12:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Guppy schreef:
    Vinnen in de lucht als je het echt niet snapt. (fish)

    Ik. (fish)

    Al weet ik wel dat de Hema een hele flauwe 1 april grap had: tompoesdeo. Like whut?


    Deep inside, I've never felt alive

    Necro schreef:
    (...)

    Ik zal even recht door zee zijn. Dit vis echt niet grappig, ik voel mij absoluut niet als een vis in het water door deze grap. (cat)

    Why so serifish? (joehoe)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Square schreef:
    (...)

    Omdat ik te druk bezig ben spelfouten uit verhalen te vissen! Ik heb ook maar twee vinnen. (fish)


    Tiens, ik heb er meer. (fish)


    What would Emma do?

    Loebas schreef:
    (...)
    Ik. (fish)

    Al weet ik wel dat de Hema een hele flauwe 1 april grap had: tompoesdeo. Like whut?


    Ik heb het niet zo op tompoezen, ze zijn eng.


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Ik heb het niet zo op tompoezen, ze zijn eng.


    Tompoes is lekker.


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Tompoes is lekker.


    Nog nooit geprobeerd. Ik blijf liever uit de buurt van alle soorten poezen.


    Happy Birthday my Potter!

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Tompoes is lekker.


    Jij hebt Tom Poes opgegeten? Wat vis dit voor vervisselijk verhaal? Ik wist niet dat piranha's slurven hadden. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Nog nooit geprobeerd. Ik blijf liever uit de buurt van alle soorten poezen.


    Gelukkig is een tompoes geen echte poes. Deze smiley jaagt me wel de schubben van het lijf: (cat)


    What would Emma do?

    Square schreef:
    (...)

    Jij hebt Tom Poes opgegeten? Wat vis dit voor vervisselijk verhaal? Ik wist niet dat piranha's slurven hadden. D:



    De rollen worden omgekeerd...


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Gelukkig is een tompoes geen echte poes. Deze smiley jaagt me wel de schubben van het lijf: (cat)


    Hmmm, het water is mij toch echt veel te diep.


    Happy Birthday my Potter!

    zelfs de viral van de dag is vis-ig :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Guys, we moeten toch wel een beetje On-Topfish blijven, we drijven een beetje af ben ik bang.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik denk dat ik toch maar eens ga proberen uitvissen waar iedereen het hier over heeft... (fish)

    Hebben Fred&George ter ere van hun verjaardag nu soms ook vissen in hun verplaatsbaar moeras zwemmen ofzo?

    Al raad ik jullie wel aan goed op te letten. Deze kat lust wel eens een visje als die binnen klauwbereik komen (cat) Miauw!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Hier hangt een vis luchtje aan.

    Haha, ik kwam op Q en ik dacht echt van WTF?! En toen besefte ik me dat het 1 april is. :')
    Geweldige grap!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Mijn excuvis, de stroming is gewoon zo sterk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan