• Hallo lieve Q-ers,

    Voor een nieuw verhaal dat ik wil gaan beginnen ben ik op zoek naar een cover en banner. Omdat ik zelf een ramp ben in het maken van covers en banners, wil ik graag jullie hulp inschakelen. (: Diegene die de mooiste cover en banner heeft gemaakt, krijgt 9 credits en wordt vermeld in de story als deze online komt.

    Korte beschrijving van het verhaal:

    Het verhaal gaat over Alex en Miles. Zij zijn door het ziekenhuis per ongeluk verwisseld na hun geboorte. Als ze achter de waarheid komen, raken ze verstrikt in elkaars leven. De verschillen van de jongens zijn zo groot, dat ze hun twijfels hebben bij het verhaal van het ziekenhuis. Komen ze ooit achter de echte waarheid? En zullen de jongens ooit hun oude leven terug krijgen?


    Wat ik zoek:
    In elk geval een cover waarop twee jongens staan. Eén van de jongens moet (donker)bruine haren hebben en de ander rood haar. Ook zie ik graag de titel (de waarheid) terug in de ontwerpen. Verder zijn jullie vrij in het bedenken van een ontwerp.

    Op zaterdag 16 april maak ik bekend wie de credits gewonnen heeft.

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 20:43 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Shortie schreef:
    Hallo lieve Q-ers,

    Voor een nieuw verhaal dat ik wil gaan beginnen ben ik op zoek naar een cover en banner. Omdat ik zelf een ramp ben in het maken van covers en banners, wil ik graag jullie hulp inschakelen. (: Diegene die de mooiste cover en banner heeft gemaakt, krijgt 9 credits en wordt vermeld in de story als deze online komt.

    Korte beschrijving van het verhaal:

    Het verhaal gaat over Alex en Miles. Zij zijn door het ziekenhuis per ongeluk verwisseld na hun geboorte. Als ze achter de waarheid komen, raken ze verstrikt in elkaars leven. De verschillen van de jongens zijn zo groot, dat ze hun twijfels hebben bij het verhaal van het ziekenhuis. Komen ze ooit achter de echte waarheid? En zullen de jongens ooit hun oude leven terug krijgen?


    Wat ik zoek:
    In elk geval een cover waarop twee jongens staan. Eén van de jongens moet (donker)bruine haren hebben en de ander rood haar. Ook zie ik graag de titel (de waarheid) terug in de ontwerpen. Verder zijn jullie vrij in het bedenken van een ontwerp.


    Eigenlijk heb ik dezelfde vraag. Ik heb een nieuwe storie "De Schutting" geschreven en heb nog een cover en banner nodig. Er moet enkel een schutting of huisje met spijkers opstaan en de titel ook... Leef jullie uit! Ik weet dat jullie ervaren zijn!
    PS: Het verhaal kan je lezen op mijn account...

    Harry_Potter007 schreef:
    Ik heb al een goed idee, maar wanneer is de deadline? Over een week of 2?


    Goed idee om een deadline te zetten. Laten we zeggen dat ik er tot en met vrijdag 15 april mag worden ingeleverd en dat ik zaterdag 16 april laat weten wie de credits krijgt. (: zo heeft iedereen wat meer de tijd.

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 20:43 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    GrandR schreef:
    Alexander en Miles whoo! (:
    helaas heb k geen tijd met school en het schrijven aan eigen verhalen, maar je krijgt al genoeg inzendingen zie ik


    Haha geen probleem (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Shortie schreef:
    (...)

    Goed idee om een deadline te zetten. Laten we zeggen dat ik er tot en met vrijdag 16 april mag worden ingeleverd en dat ik zaterdag 17 april laat weten wie de credits krijgt. (: zo heeft iedereen wat meer de tijd.


    Oke das goed!

    ik wil ook wel wat proberen


    I just caught the wave in your eyes

    Hier mijn cover poging en banner. Ben benieuwd wat je ervan vind en als je iets veranderd wilt zien hoor ik het ook graag. Covers zijn aanklikbaar voor grotere versies.



    Credendo Vides

    Ik ga wat proberen


    Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on woshi

    DreamerN schreef:
    Hier mijn cover poging en banner. Ben benieuwd wat je ervan vind en als je iets veranderd wilt zien hoor ik het ook graag. Covers zijn aanklikbaar voor grotere versies.




    Wow! Dat is mooi gedaan al!

    Nog eventjes een vraagje, kan je je profiel nog eens bekijken want ik heb iets in je gastenboek gezet!!!

    Ik wil het wel proberen


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    DreamerN schreef:
    Hier mijn cover poging en banner. Ben benieuwd wat je ervan vind en als je iets veranderd wilt zien hoor ik het ook graag. Covers zijn aanklikbaar voor grotere versies.




    Wauw, ik vind ze echt heel erg mooi! Het enige wat misschien veranderd zou kunnen worden is die lijn die door de arm van de bruinharige jongen loopt. Voor de rest vind ik ze super!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik ben niet zo goed in covers maken. (;
    Ik wens je in elk geval veel succes met je zoektocht.
    En als je verhaal online komt, ga ik hem zeker lezen! ^^

    ik ga wel eens wat proberen !
    Wil je graag alleen cover of het liefst cover en banner want dan steek ik ook ff tijd in de banner
    ( maar verwacht er niet te veel van, ik gebruik niet echt bijzondere programmas en doe het nog niet zo lang xD )


    take risks

    Wolfie666 schreef:
    Ik ben niet zo goed in covers maken. (;
    Ik wens je in elk geval veel succes met je zoektocht.
    En als je verhaal online komt, ga ik hem zeker lezen! ^^


    Aah, leuk! Dankje (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    LilyEvans_ schreef:
    ik ga wel eens wat proberen !
    Wil je graag alleen cover of het liefst cover en banner want dan steek ik ook ff tijd in de banner
    ( maar verwacht er niet te veel van, ik gebruik niet echt bijzondere programmas en doe het nog niet zo lang xD )


    Fijn dat je het in ieder geval zou willen proberen. (: het liefst ook een banner erbij. Succes!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik kijk wanneer ik tijd heb.

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 15:08 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg