• Hallo lieve Q-ers,

    Voor een nieuw verhaal dat ik wil gaan beginnen ben ik op zoek naar een cover en banner. Omdat ik zelf een ramp ben in het maken van covers en banners, wil ik graag jullie hulp inschakelen. (: Diegene die de mooiste cover en banner heeft gemaakt, krijgt 9 credits en wordt vermeld in de story als deze online komt.

    Korte beschrijving van het verhaal:

    Het verhaal gaat over Alex en Miles. Zij zijn door het ziekenhuis per ongeluk verwisseld na hun geboorte. Als ze achter de waarheid komen, raken ze verstrikt in elkaars leven. De verschillen van de jongens zijn zo groot, dat ze hun twijfels hebben bij het verhaal van het ziekenhuis. Komen ze ooit achter de echte waarheid? En zullen de jongens ooit hun oude leven terug krijgen?


    Wat ik zoek:
    In elk geval een cover waarop twee jongens staan. Eén van de jongens moet (donker)bruine haren hebben en de ander rood haar. Ook zie ik graag de titel (de waarheid) terug in de ontwerpen. Verder zijn jullie vrij in het bedenken van een ontwerp.

    Op zaterdag 16 april maak ik bekend wie de credits gewonnen heeft.

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 20:43 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik haal het ben ik bang niet meer, sorry


    obsessive rage

    Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie tijd en moeite!
    Ik moet toegeven dat het een moeilijke beslissing was omdat er zulke mooie tussen zaten! Uiteindelijk heb ik toch mijn beslissing gemaakt en heb ik de cover & banner gekozen van: Kaiho. Gefeliciteerd! Ik ga je 9 credits sturen en uiteraard je usernaam vermelden in de story als deze online komt.
    Nogmaals bedankt!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Shortie schreef:
    Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie tijd en moeite!
    Ik moet toegeven dat het een moeilijke beslissing was omdat er zulke mooie tussen zaten! Uiteindelijk heb ik toch mijn beslissing gemaakt en heb ik de cover & banner gekozen van: Kaiho. Gefeliciteerd! Ik ga je 9 credits sturen en uiteraard je usernaam vermelden in de story als deze online komt.
    Nogmaals bedankt!

    Heel goede keuze!!!

    Shortie schreef:
    Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie tijd en moeite!
    Ik moet toegeven dat het een moeilijke beslissing was omdat er zulke mooie tussen zaten! Uiteindelijk heb ik toch mijn beslissing gemaakt en heb ik de cover & banner gekozen van: Kaiho. Gefeliciteerd! Ik ga je 9 credits sturen en uiteraard je usernaam vermelden in de story als deze online komt.
    Nogmaals bedankt!


    Wauw!! Dit had ik echt niet verwacht.
    Ik ben blij dat je ze mooi vindt! :]


    She was always looking for more..