• Hallo lieve Q-ers,

    Voor een nieuw verhaal dat ik wil gaan beginnen ben ik op zoek naar een cover en banner. Omdat ik zelf een ramp ben in het maken van covers en banners, wil ik graag jullie hulp inschakelen. (: Diegene die de mooiste cover en banner heeft gemaakt, krijgt 9 credits en wordt vermeld in de story als deze online komt.

    Korte beschrijving van het verhaal:

    Het verhaal gaat over Alex en Miles. Zij zijn door het ziekenhuis per ongeluk verwisseld na hun geboorte. Als ze achter de waarheid komen, raken ze verstrikt in elkaars leven. De verschillen van de jongens zijn zo groot, dat ze hun twijfels hebben bij het verhaal van het ziekenhuis. Komen ze ooit achter de echte waarheid? En zullen de jongens ooit hun oude leven terug krijgen?


    Wat ik zoek:
    In elk geval een cover waarop twee jongens staan. Eén van de jongens moet (donker)bruine haren hebben en de ander rood haar. Ook zie ik graag de titel (de waarheid) terug in de ontwerpen. Verder zijn jullie vrij in het bedenken van een ontwerp.

    Op zaterdag 16 april maak ik bekend wie de credits gewonnen heeft.

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 20:43 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik zal proberen iets te maken, enkel klein probleempje ik ga van morgen tot zaterdag op reis, dus het kan wen eventjes duren... (maar het wachten is het wel waart!)

    Nog een vraagje, hoe oud moeten ze ongeveer zijn?

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 15:36 ]

    Misschien dat ik ook nog wel tijd voor de cover weet te vinden... Zit alleen wel in de week voor het einde van een project... Dus het ligt er echt aan wanneer ik zeg maar 'in kan plannen.'


    Credendo Vides

    Ik zou eens kijken, vind het altijd leuk om wat in elkaar te knutselen (:
    Heb je al een idee over de grote ervan? Of staat dat ook vrij?

    Anyway, ik zal kijken of ik tijd heb!


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Zoiets?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Harry_Potter007 schreef:
    Ik zal proberen iets te maken, enkel klein probleempje ik ga van morgen tot zaterdag op reis, dus het kan wen eventjes duren... (maar het wachten is het wel waart!)

    Nog een vraagje, hoe oud moeten ze ongeveer zijn?


    Ze zijn in het verhaal 17 jaar (:

    Altrados schreef:
    Ik zou eens kijken, vind het altijd leuk om wat in elkaar te knutselen (:
    Heb je al een idee over de grote ervan? Of staat dat ook vrij?

    Anyway, ik zal kijken of ik tijd heb!


    Staat ook geheel vrij!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Standal schreef:
    Zoiets?



    Wow, dat ziet er goed uit! Dankjewel, ik ga jouw naam noteren en als ik meerdere inzendingen heb ontvangen, kies ik de winnaar. (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Hahaha, ik heb geprobeerd een faceclaim te vinden, maar nee :'D Heb je zelf misschien nog een voorkeur?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Hahaha, ik heb geprobeerd een faceclaim te vinden, maar nee :'D Heb je zelf misschien nog een voorkeur?


    Nee, ik heb niet echt een voorkeur om eerlijk te zijn. Ik vind het zelf ook een beetje lastig moet ik bekennen. (: Wat ik wel graag terug zou zien is dat de ene jongen in elk geval lichtere haren heeft dan de ander.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Shortie schreef:
    (...)

    Wow, dat ziet er goed uit! Dankjewel, ik ga jouw naam noteren en als ik meerdere inzendingen heb ontvangen, kies ik de winnaar. (:


    Als je het dan zegt, dan volgt de banner ^^


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Mmm misschien waag ik nog een poging. Al ben ik niet heel goed in "lichte" covers, vol van duisternis is veel makkelijker XD


    obsessive rage

    Moet de cover trouwens nog een bepaalde sfeer uitstralen?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Moet de cover trouwens nog een bepaalde sfeer uitstralen?


    Nee, ik heb niet echt een bepaalde sfeer in gedachten. De genres zijn wel: mysterie en drama dus misschien kun je daar iets mee. (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik ga een poging wagen!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik heb al een goed idee, maar wanneer is de deadline? Over een week of 2?

    Alexander en Miles whoo! (:
    helaas heb k geen tijd met school en het schrijven aan eigen verhalen, maar je krijgt al genoeg inzendingen zie ik


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn