• Hallo lieve Q-ers,

    Voor een nieuw verhaal dat ik wil gaan beginnen ben ik op zoek naar een cover en banner. Omdat ik zelf een ramp ben in het maken van covers en banners, wil ik graag jullie hulp inschakelen. (: Diegene die de mooiste cover en banner heeft gemaakt, krijgt 9 credits en wordt vermeld in de story als deze online komt.

    Korte beschrijving van het verhaal:

    Het verhaal gaat over Alex en Miles. Zij zijn door het ziekenhuis per ongeluk verwisseld na hun geboorte. Als ze achter de waarheid komen, raken ze verstrikt in elkaars leven. De verschillen van de jongens zijn zo groot, dat ze hun twijfels hebben bij het verhaal van het ziekenhuis. Komen ze ooit achter de echte waarheid? En zullen de jongens ooit hun oude leven terug krijgen?


    Wat ik zoek:
    In elk geval een cover waarop twee jongens staan. Eén van de jongens moet (donker)bruine haren hebben en de ander rood haar. Ook zie ik graag de titel (de waarheid) terug in de ontwerpen. Verder zijn jullie vrij in het bedenken van een ontwerp.

    Op zaterdag 16 april maak ik bekend wie de credits gewonnen heeft.

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 20:43 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ohow! Ik had effe opgezocht "de waarheid" en het boek bestaat al!!!

    Harry_Potter007 schreef:
    Ohow! Ik had effe opgezocht "de waarheid" en het boek bestaat al!!!



    Er zijn meerdere boeken met dezelfde titel. Als je een simpel woord als "De Waarheid" hebt kan je veel dingen bedenken - het is maar een woord. Daar kan vanalles achter zitten.


    obsessive rage

    Harry_Potter007 schreef:
    Ohow! Ik had effe opgezocht "de waarheid" en het boek bestaat al!!!



    Dat kan zijn, ja, maar dat boek gaat over een heel ander onderwerp (:
    Mijn verhaal hier op Q staat daar los van.

    & wat InktZwart zegt

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 17:45 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie





    Hier is het dan! Ik hoop dat je het mooi vind geworden! Ik kan anders eventueel nog dingen aanpassen als je dat wiltt
    De banner ben ik zelf niet zo heel erg tevreden over, dus als je hem beter wilt moet je dat even zeggen want dan maak ik hem overnieuw.
    Maar ik hoop dat je de cover goed vind gelukt :P
    btw: de mensen horen waziger te zijn, er zit een effect overheen xD

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 13:09 ]


    take risks

    Ik wil ook wel wat proberen, al heb ik al lang geen covers meer gemaakt. :]


    She was always looking for more..

    Ik heb wat geprobeerd.
    Als je iets veranderd wil hebben, moet je het zeggen, dan probeer ik het aan te passen :D



    How you doin'

    Ik heb ook wat geprobeerd, ik hoop dat het iets is. :]
    Ik kan ook nog proberen om dingen aan te passen.




    She was always looking for more..

    Ik vind ze allemaal echt heel erg mooi. (: Het gaat nog moeilijk worden om te kiezen..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Shortie schreef:
    Ik vind ze allemaal echt heel erg mooi. (: Het gaat nog moeilijk worden om te kiezen..


    Sorry, maar ik heb toch geen tijd gevonden om covers te maken... Bij je volgende verhaal ga ik proberen het wel te doen maar nu ging het echt niet, sorry!

    Iedereen heeft nog tot a.s. vrijdag 23:59 uur de kans om een cover en banner te maken. Op a.s. zaterdag maak ik bekend wie de credits gewonnen heeft. (:

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 20:47 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Shortie schreef:
    Iedereen heeft nog tot a.s. vrijdag 23:59 uur de kans om een cover en banner te maken. Op a.s. zaterdag maak ik bekend wie de credits gewonnen heeft. (:


    Heel misschien probeer ik het nog wel...

    Geen idee of ik er nog tijd in heb.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik vind het eig niet zo goed gelukt...