• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 18:49 ]


    What would Emma do?

    Peccata schreef:
    (...)
    Ik wil best even wat arbeid verrichten voor je, in de hoop dat je kinetische energie stijgt?

    O jee, nu dreunen die geluidsgolven wel met een erg hoge amplitude mijn oren in, jeeezus.

    Dat zou fijn zijn, want mijn (leer)snelheid ligt op dit moment erg laag, dat kan ik met grote zekerheid zeggen. Dat leidt er ook nog eens toe dat ik niet met zekerheid kan zeggen waar ik ben, help! D:

    En ach gos, nu neemt de impulsfrequentie in je zenuwcellen toe :o


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Haha, ik zou ze deze vakantie nog graag afwerken. :'D Ik moet ook nog vier hoofdstukken samenvatten en ik heb nog bijna niets voor dierkunde gedaan.


    What would Emma do?

    Ik denk dat ik het niet meer kan... ik denk dat ik eindelijk echt gebroken ben. Het doet pijn en ik ben doodsbang. Ik vertrouw het gewoon niet meer en ik heb geen idee waar ik het vertrouwen nog vandaan moet halen. Ik wil het wel, maar ik heb geen idee hoe.


    Happy Birthday my Potter!

    Pontmercy schreef:
    (...)
    Dat zou fijn zijn, want mijn (leer)snelheid ligt op dit moment erg laag, dat kan ik met grote zekerheid zeggen. Dat leidt er ook nog eens toe dat ik niet met zekerheid kan zeggen waar ik ben, help! D:

    En ach gos, nu neemt de impulsfrequentie in je zenuwcellen toe :o

    Wat een prikkelgeleiding hier jongens! Elektrische prikkelgeleiding en synapsen zijn zo handig. :Y)


    Slightly drunk.

    Ik vraag me af of er nog nooit twee stokken elkaar afgestoten hebben omdat de lading van de deeltjes die zich verplaatsen zo'n spreuk bij beide stokken positief was.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Waarom maakt mijn oog een geluid als ik er in wrijf? (cat)

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 23:04 ]


    <3

    Helicoprion schreef:
    Haha, ik zou ze deze vakantie nog graag afwerken. :'D Ik moet ook nog vier hoofdstukken samenvatten en ik heb nog bijna niets voor dierkunde gedaan.

    Heb jij vakantie heb jij vakantie heb jij vakantie?!

    Dumbledory, waarom herken ik zo goed wat jij zegt?

    Amica, omdat geluidsgolven. :Y)


    Slightly drunk.

    Gandhi schreef:
    Ik vraag me af of er nog nooit twee stokken elkaar afgestoten hebben omdat de lading van de deeltjes die zich verplaatsen zo'n spreuk bij beide stokken positief was.

    Stiekem is dat hoe expelliarmus werkt: er komen positieve deeltjes uit de ene toverstok die de andere positief geladen toverstok afstoten, waardoor die uit de handen van zijn eigenaar vliegt :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Geez, het was hem bijna gelukt om het weekend niet met me te praten. WAT MOET HIJ VAN ME!?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Peccata schreef:
    (...)
    Heb jij vakantie heb jij vakantie heb jij vakantie?!

    Dumbledory, waarom herken ik zo goed wat jij zegt?

    Amica, omdat geluidsgolven. :Y)


    Vakantie is blok ;D


    What would Emma do?

    Waarom huil ik elke keer als ik mijn eigen verhaal lees? Heb ik het nou nog steeds niet verwerkt? Het is al bijna een jaar geleden gebeurd...

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Vakantie is blok ;D

    Vergeet wat ik heb gezegd. :Y)

    Mijn borstkas stoot lichte trillingen uit door de harde muziek o gosh dit voelt zo goed

    Voor de geïnteresseerde nog een halfbakken tekening van de lipogenese.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 23:13 ]


    Slightly drunk.

    I am not a saint
    And I don't claim to be
    Cut me, wrap me up,
    And send me on my way


    I'll go to sleep now, I guess... I don't want to tomorrow ugh. I want to skip to end May ugh.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    yeah, not believing you anymore.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik begin nu toch wel een beetje bang te worden voor morgen. :'D En vervolgens krijg ik de neiging om vannacht tot diep in de nacht te leren, maar het is waarschijnlijk nuttiger als ik nu ga slapen en morgen vroeg opsta? Maar ik ben vreselijk in vroeg opstaan, ha. Wat een problemen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan