• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 18:49 ]


    What would Emma do?

    Hoe, behalve met een nijptang, krijg ik dit stukje rijstwafel nou nog tussen mijn kiezen uit? Nondeknetter


    Slightly drunk.

    Square schreef:
    Ik begin nu toch wel een beetje bang te worden voor morgen. :'D En vervolgens krijg ik de neiging om vannacht tot diep in de nacht te leren, maar het is waarschijnlijk nuttiger als ik nu ga slapen en morgen vroeg opsta? Maar ik ben vreselijk in vroeg opstaan, ha. Wat een problemen.

    Ook zoiets leuks; om drie uur 's nachts je bovenbuurvrouw met 'r vriend horen vozen en de ochtend erop jankend in de tentamenhal staan.

    + En toen was het ineens dodelijk stil hier :')

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 23:29 ]


    Slightly drunk.

    Square schreef:
    Ik begin nu toch wel een beetje bang te worden voor morgen. :'D En vervolgens krijg ik de neiging om vannacht tot diep in de nacht te leren, maar het is waarschijnlijk nuttiger als ik nu ga slapen en morgen vroeg opsta? Maar ik ben vreselijk in vroeg opstaan, ha. Wat een problemen.


    Ik kan 's ochtends echt niet leren, dus ik leer meestal laat door en sta dan wat later op. x)


    What would Emma do?

    Haha, er is een comedian op tv en die heeft het over slonzen, terwijl hij zelf perfectionistisch is en ik herken me zo hard in de slons. :'D

    'Who cares where my keys are, tinfoil is shiney!' En ik dacht serieus: ja, aluminium is inderdaad mooi! :-D


    What would Emma do?

    Peccata schreef:
    (...)
    Ook zoiets leuks; om drie uur 's nachts je bovenbuurvrouw met 'r vriend horen vozen en de ochtend erop jankend in de tentamenhal staan.

    + En toen was het ineens dodelijk stil hier :')


    Oh, bah, dat is naar. D: Het goede nieuws voor mij is dat dat een extreem kleine kans is, want boven mij bevindt zich de studeer/gitaar-opslag-kamer van mijn ouders, dus ik ben vrij veilig.



    Helicoprion schreef:
    (...)

    Ik kan 's ochtends echt niet leren, dus ik leer meestal laat door en sta dan wat later op. x)


    Ja, dat heb ik op zich ook, maar ik ben nu ook echt enorm moe en heb heel veel zin om te gaan slapen, eigenlijk. Om twaalf uur al! Dat is schokkend vroeg voor mij. :'D
    Ik heb wel de paper die ik morgen wil inleveren nog een laatste keer doorgelezen en die ga ik nog even printen, denk ik, en dan hopen dat ik mijn gedachten stil genoeg kan krijgen om door hun geroezemoes heen te slapen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    gaaah. these feelings are a torture to my body


    Heaven is a place that we all have

    Ugh, je erbij neerleggen dat je iets slechts gaat inleveren terwijl je weet dat je het beter zou kunnen als je meer tijd zou hebben is moeilijk ):

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 0:44 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Beste hoofd, stop ajb met pijn doen. Much thank.


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik blijf thuis. Ik heb geen zin in mensen die zeiken vandaag. Iedereen laar me maar gewoon met rust.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ik ben te moe om te bewegen.

    Wat is er mis met mijn oog?! Waarom heb ik al een jaarlang telkens random kwaaltjes. Zeker stress door dit stomme asdgidjsn examen.

    Muh het is te vroeg om met de trein naar Deventer te moeten.


    26 - 02 - '16

    Mh, zo'n ns abonnement is eigenlijk zo gek nog niet..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sable schreef:
    Muh het is te vroeg om met de trein naar Deventer te moeten.

    ik zit nu in de trein he. Kom over 20 min langs Deventer.

    Blades schreef:
    (...)
    ik zit nu in de trein he. Kom over 20 min langs Deventer.


    Over 20 minuten ben ik Deventer geloof ik hahah, maar dan heb ik krap aan 5 minuten..


    26 - 02 - '16