• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 18:49 ]


    What would Emma do?

    Sable schreef:
    (...)

    Over 20 minuten ben ik Deventer geloof ik hahah, maar dan heb ik krap aan 5 minuten..

    THE STRUGGGLEEEESSSS.
    Ik moet door naar Zwolle hahaha ;;-;;

    Blades schreef:
    (...)
    THE STRUGGGLEEEESSSS.
    Ik moet door naar Zwolle hahaha ;;-;;


    Hoe laat ben je vrij dan?


    26 - 02 - '16

    Omg omg omg onze treinen stonden naast elkaar whiiiii


    26 - 02 - '16

    En dan word je wakker in een zwembad


    Slightly drunk.

    Sable schreef:
    (...)

    Hoe laat ben je vrij dan?

    5 uur. En ik heb de tijd een beetje verkeerd ingeschat. Ben nog in Zutphen hahahahaa. Deventer is the next stoppp.

    Blades schreef:
    (...)
    5 uur. En ik heb de tijd een beetje verkeerd ingeschat. Ben nog in Zutphen hahahahaa. Deventer is the next stoppp.


    aaaaaah. Mijn next stop is ook Deventer. Jammer. Ik ben om 2 uur al vrij, maar misschien blijf ik langer omdat ik veel te doen heb en kunnen we elkaar daarna ff meeten? :3


    26 - 02 - '16

    Sable schreef:
    (...)

    aaaaaah. Mijn next stop is ook Deventer. Jammer. Ik ben om 2 uur al vrij, maar misschien blijf ik langer omdat ik veel te doen heb en kunnen we elkaar daarna ff meeten? :3

    Als je in Deventer wilt afspreken rond 17:43 is goed. Dan kan ik met mijn crush samen de trein uit lopen higigiguuhuhu

    Blades schreef:
    (...)
    Als je in Deventer wilt afspreken rond 17:43 is goed. Dan kan ik met mijn crush samen de trein uit lopen higigiguuhuhu


    Of Zwolle? :3


    26 - 02 - '16

    Eindelijk lekker uitgeslapen. Man, ik was hier aan toe


    Happy Birthday my Potter!

    Sable schreef:
    (...)

    Of Zwolle? :3


    hoe laat precies, 17:20/17:30 op station? ^^

    Blades schreef:
    (...)

    hoe laat precies, 17:20/17:30 op station? ^^


    I can be there :3
    Nu nog dingen verzinnen die ik ga doen en hoe ik terug ga naar Zwolle uitzoeken. Komt goed, no worries


    26 - 02 - '16

    Sable schreef:
    (...)

    I can be there :3
    Nu nog dingen verzinnen die ik ga doen en hoe ik terug ga naar Zwolle uitzoeken. Komt goed, no worries


    Yaaay! Ik kan niet al te lang blijven though. D:

    Als iemand toevallig zin heeft te komen minigolfen in Deurne, ga vooral je gang. :Y) Ik heb toch lichtelijk het gevoel dat er vandaag weer even veel volk als gisteren gaat zijn en dat is dus ongeveer dertig man. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Waarom moet ik mij nou net vamdaag ziekjes voelen, ik moet leren D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    uit het bed vallen doet pijn


    Heaven is a place that we all have