• Zoals de meesten wel weten, geef ik aanstaande zaterdag een Trolls & Pirate party.
    Helaas ben ik erg inspiratieloos wat hapjes en aankleding betreft. Gelukkig hebben ProngsPotter en Dumbledory me gisteren al heel hard geholpen, maar wie weet zijn er onder jullie ook nog mensen die wat leuks weten. c;

    Dit is al geopperd c;

    Hapjes
    Cupcakes met scheepjes en/of piratenhoeden
    Tropische hapjes als zalmwraps en kaas met ananas.

    Aankleding
    Slinger van bootjes
    Piratenvlag
    Ballonnen met doodshoofden
    Bruine bierflessen zonder etiket (rum)
    Touwnetten
    Oude landkaart met koffie beschilderen
    Schatkist met glimmende dingen
    Wanted poster


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het klinkt misschien cheesy maar misschien veel vis? Want piraten en zee en stuff.
    En misschien bij de aankleding ook iets met papegaaien, zwaarden en palmbomen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Misschien cocktails/mocktails met een piraatachtig tintje? C:

    Of andere drankjes die je bijv. in zulk soort glazen doet?


    26 - 02 - '16

    ^Shots, bedoel je?

    Rum :'D Sorry, ik dacht daar als eerste aan. Ik zal nog eens verder denken.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 12:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Papegaaienknuffels!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cupcakes die lijken op een onbewoond eiland?


    You are my piece of paradise.

    Zo van die chocoladen munten (ik weet niet of jullie die krijgen, bij sinterklaas bijvoorbeeld), in een zelfgemaakte schatkist, of een die e koopt, ik weet niet. x)


    What would Emma do?

    Mini vissticks als snack? ;3


    26 - 02 - '16

    Chaerin schreef:
    ^Shots, bedoel je?

    Rum :'D Sorry, ik dacht daar als eerste aan. Ik zal nog eens verder denken.


    Ja, maar ook piraat gerelateerde cocktails in gewone glazen met bijv. een tropisch tintje als versiering, een parasolletje ofzo c;


    26 - 02 - '16

    Redband schatkistjes :P



    Okay.. nu ga ik even voor de serieus nadenken :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Je kan misschien aan speelgoed pistolen geraken?
    Ik heb voor school zo ooit eens een setje gekocht van een piraat waar een ooglapje, een doodshoofdring en een pistool in zaten samen met nog wat kledingstukken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als je in broodjes hotdog / knakworst een satéprikker met een vlag eraan prikt, lijkt het net een schip. :Y) In kleine variant zou je bijvoorbeeld partyknaks en van die kleine broodjes kunnen gebruiken.

    Edit: als gezonde variant zou je ook appelpartjes met een vlaggetje erin kunnen serveren, bijvoorbeeld.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 13:22 ]


    I don't understand that reference. - Castiel

    Badeentjes natuurlijk.


    Slightly drunk.

    Helicoprion schreef:
    Zo van die chocoladen munten (ik weet niet of jullie die krijgen, bij sinterklaas bijvoorbeeld), in een zelfgemaakte schatkist, of een die e koopt, ik weet niet. x)

    Dat is echt een geweldig idee!!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Pirates of the Caribbean theme als achtergrond muziek.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Misschien ook bootjes neerzetten door de ruimte heen?

    Ik heb een knutselboek waarin staat hoe je een walvis kunt maken die je zeg maar echt neer kan zetten. Misschien is dat iets? Anders kan je misschien het ontwerp aanpassen en er een haai van maken.


    Physics is awesome