• Zoals de meesten wel weten, geef ik aanstaande zaterdag een Trolls & Pirate party.
    Helaas ben ik erg inspiratieloos wat hapjes en aankleding betreft. Gelukkig hebben ProngsPotter en Dumbledory me gisteren al heel hard geholpen, maar wie weet zijn er onder jullie ook nog mensen die wat leuks weten. c;

    Dit is al geopperd c;

    Hapjes
    Cupcakes met scheepjes en/of piratenhoeden
    Tropische hapjes als zalmwraps en kaas met ananas.

    Aankleding
    Slinger van bootjes
    Piratenvlag
    Ballonnen met doodshoofden
    Bruine bierflessen zonder etiket (rum)
    Touwnetten
    Oude landkaart met koffie beschilderen
    Schatkist met glimmende dingen
    Wanted poster


    Every villain is a hero in his own mind.

    Standal schreef:
    Pirates of the Caribbean theme als achtergrond muziek.

    Haahaaa, ik kan dat fluiten op mijn dwarsfluit :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yeah een live optreden van Froukje ^^
    Ik heb inderdaad al een hele afspeellijst met piratennummers en andere epische songs :3

    En bedankt voor alle andere inbreng. Ik ga tijd tekort komen xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Helicoprion schreef:
    Zo van die chocoladen munten (ik weet niet of jullie die krijgen, bij sinterklaas bijvoorbeeld), in een zelfgemaakte schatkist, of een die e koopt, ik weet niet. x)


    Natas ik heb de munten. Niet van chocola, maar van plastic. Die had ij nog liggeb^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Je kan ook zelf gouden munten maken van karton.

    Ook kan je zelf een gouden armband maken met gouden bedels eraan. Je hebt zo'n lege rol van bijvoorbeeld duct tape nodig, wit zijdevloei(volgens het boek), knutsellijm en goudkleurige verf, voor de armband. Je moet de rol insmeren met lijm en dan dat zijdevloei erop plakken en dat laten op drogen. Dan kan je hem gaan verven. Volgens mij (zoals ik het begrijp) is het net zoiets als papier mache.

    Voor de bedels heb je nodig: Karton, naald, schaar, potlood en weer de goudkleurige verf. Je kan verschillende vormen uit het karton knippen en dan een gaatje erin prikken met de naald. Daarna kan je ze verven. Om ze vast te maken aan de armband heb je stukjes touw nodig, volgens het boek gouddraad, maar als je de stukjes touw verft heb je hetzelfde effect. Dan rijg je met de naald de vormpjes aan het touwtje en knoop je die weer vast aan de armband. Je kan eventueel ook goudkleurige kralen tussen de vormpjes doen, als je die hebt.


    Physics is awesome

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Natas ik heb de munten. Niet van chocola, maar van plastic. Die had ij nog liggeb^^

    ah nice. hoeveel?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Piranha schreef:
    (...)
    ah nice. hoeveel?


    Stuk of honderd?


    EDIT: Hahahahah maar 44, sorry. Maar het is wel wat ^^

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 17:35 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ENNNN ik heb een zakje met freaking brokken (nep)goud!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Misschien kan je ook edelstenen en halfedelstenen neer leggen als je die hebt? Anders heb ik er nog wel een paar en volgens mij nog een schatkistjes met allemaal kleine steentjes.


    Physics is awesome

    Dit voor het trollen gedeelte?


    I live for the applause, you will die for it.

    Oh super Froukje! Echt een goed idee! Mijn vader spaart edelstenen dus we hebben kasten vol thuis, dus als jij die munten en goudstaven kunt meenemen dan ga ik op zoek naar een kist. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Virtuoso schreef:
    Dit voor het trollen gedeelte?

    Hahaha te awesome.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Piranha schreef:
    Oh super Froukje! Echt een goed idee! Mijn vader spaart edelstenen dus we hebben kasten vol thuis, dus als jij die munten en goudstaven kunt meenemen dan ga ik op zoek naar een kist. :3

    (Het zijn goudbrokjes, maar iig cool :'D)
    Komt voor mekaar ^^

    Net progress:



    Dit gaat goed *O*
    @Natas, dit een beetje de goede richting?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Het net wordt denk ik ong 70 bij 1.20 ofzo
    Daar zit meer dan 50 meter touw in, ohmygod


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Froukje dat wordt zo awesome!


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    Froukje dat wordt zo awesome!


    Jaa!!

    Ik voel me net een visser nu :'D Alle touwtjes langer maken, net knopen, foutjes herstellen :'D
    Er ontbreekt alleen nog een vissersmes ipv een nagelschaartje en de normale omgeving hiervoor XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.