• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 23:03 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wowowowow. Dit spel tho. Oké, basically start je als iemand die onderweg is naar huis met haar broertje en zijn vrienden. Dan moet je stoppen op een mysterieus tankstation, omdat je brandstof op is. Eenmaal daar raak je buiten westen en moet je alle mensen die bij je in de auto zaten terug vinden, terwijl je leert over een psycho moordenaar die je achtervolgt en jou ook probeert te vermoorden. Aan het einde heb je bijna iedereen gevonden en dan vindt je ineens jezelf, in een busje, dood. Wow. Wow. Wow. ;-;

    Als dit nog niet bestond hè? Zou het zo'n gaaf idee zijn voor een horror verhaal


    26 - 02 - '16

    View schreef:
    Wowowowow. Dit spel tho. Oké, basically start je als iemand die onderweg is naar huis met haar broertje en zijn vrienden. Dan moet je stoppen op een mysterieus tankstation, omdat je brandstof op is. Eenmaal daar raak je buiten westen en moet je alle mensen die bij je in de auto zaten terug vinden, terwijl je leert over een psycho moordenaar die je achtervolgt en jou ook probeert te vermoorden. Aan het einde heb je bijna iedereen gevonden en dan vindt je ineens jezelf, in een busje, dood. Wow. Wow. Wow. ;-;

    Als dit nog niet bestond hè? Zou het zo'n gaaf idee zijn voor een horror verhaal



    Welk spel? :o


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Jij zat me al in de weg sinds vrijdag. Dankje dat ik nu van je af ben. c:


    Deep inside, I've never felt alive

    Geardon schreef:
    (...)


    Welk spel? :o


    Deze


    26 - 02 - '16

    View schreef:
    (...)

    Deze



    Oeh ik ga kijken of ik hem kan kopen op Steam gnehehe



    Ik strooi graag met geld voor games gheheheh :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Sommige mensen blijven me verbazen. En dan niet in positieve zin. (cat)
    En nu moet ik gaan leren.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    En dan ben je in de veronderstelling dat je huisgenote-Anne appt dat ze de droger mag aanzetten. Blijkt dat ik een collegastudent-Anne appte. Oeps.


    Slightly drunk.

    Ik ben echt in paniek en ik moet met iemand praten maar ik durf niemand jankend op te bellen tijdens schooltijden om alleen maar onsamenhangend te kunnen praten
    Thank god zijn er toiletten op school, maar mijn tassen staan daar nog en nu moet ik 100 mensen passeren met een behuild gezocht fuck.

    Ik doe de deur open van het kantoor waar ik al een paar uur zit, sta ik plotseling in een examenlokaal. Oopsie


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Meh I feel dizzy.


    Happy Birthday my Potter!

    Profielafbeeldingen zoeken is een hel.

    Oh man, ik zal voor eeuwig een zwak voor je blijven hebben. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    OMG OMG OMG. Mag ik even tegen iemand gillen van blijdschap?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Transmissions schreef:
    OMG OMG OMG. Mag ik even tegen iemand gillen van blijdschap?


    Ik bied me aan als vrijwilliger :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Ik ben altijd zo verbaasd als mensen bezorgd over me zijn, like 'hoezo?'

    How could anyone care about me?


    Rest in Peace, Son of Gondor