• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 23:03 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eeeen weer verder met schubjes schubjes schubjes. Vet blij dat mijn rokje en topje nu enkel straks nog in elkaar hoeven worden gezet wanneer alles droog is en dit verder af is (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik weet het wel, hoor.


    26 - 02 - '16

    Inspiratie, concentratie, I need it.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik lach mezelf echt uit want ik ben echt een emotioneel wrak vandaag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Omdat je het niet met mij eens bent negeer je mij maar? Lekker volwassen weer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik hou heus wel van je. Maar dit moet eerst allemaal even afkoelen. Ik heb geen idee wat ik nog met je moet bespreken en het is alsof je een vage kennis bent die ik nooit spreek.

    Van leren voor de toets van woensdag is ook niks terecht gekomen door deze situatie. Ik kan mijn hoofd er niet bijhouden.

    [ bericht aangepast op 18 april 2016 - 12:36 ]

    Gatomon schreef:
    Ik hou heus wel van je. Maar dit moet eerst allemaal even afkoelen. Ik heb geen idee wat ik nog met je moet bespreken en het is alsof je een vage kennis bent die ik nooit spreek.

    Van leren voor de toets van woensdag is ook niks terecht gekomen door deze situatie. Ik kan mijn hoofd er niet bijhouden.


    Valeriaan. Koop dat, neem het. Kalmeer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik haat je zo ongelooflijk erg


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oke, eerst had mijn nichtje haar FB profiel als haar schoonheidssalon, en nu heeft ze dat eindelijk veranderd, is het zo'n klef account dat ze deelt met haar man. Niets tegen haar, maar ehw.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Echt je bent de grootste eikel. Je weet dondersgoed dat je dat met me hebt afgesproken. Ik ga niet meer moeite erin steken, maar ik ben écht blij als ik weg ben. Je mag van mijn apart in kanon stappen en jezelf afschieten.
    Klootzak.


    Deep inside, I've never felt alive

    *kijkt een documentaire over gestoorde Amerikaanse jongeren die zichzelf vampier noemen en elkaars bloed drinken*
    Iedereen: oh gadver, dit is echt gestoord en creepy.
    Vriendin: hihihihihi
    Iedereen: Tamar, U okay?
    Vriendin: ik ben echt blij want dit betekend dat er mensen gestoorder zijn dan ik.

    :')

    [ bericht aangepast op 18 april 2016 - 13:20 ]

    Trees schreef:
    *kijkt een documentaire over gestoorde Amerikaanse jongeren die zichzelf vampier noemen en elkaars bloed drinken*
    Iedereen: oh gadver, dit is echt gestoord en creepy.
    Vriendin: hihihihihi
    Iedereen: Tamar, U okay?
    Vriendin: ik ben echt blij want dit betekend dat er mensen gestoorder zijn dan ik.

    :')


    HAHAHAHAH dat is echt geweldig :'D

    Damn, ik wil zo zo zo zo zo graag eens meedoen met een schrijfwedstrijd, maar de thema's zijn 'm allemaal nét niet... Ugh.


    Slightly drunk.

    Spotify ik zet expres geen vrouwelijke K-pop bands met piepstemmen in mijn afspeellijsten pleur ze er dan niet alsnog in
    Like, fix your shit maat...


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    JustJake schreef:
    (...)

    Valeriaan. Koop dat, neem het. Kalmeer.

    Thanks, ik kan rust echt goed gebruiken.

    Jaaaaas, ik heb een idee voor mijn tweede (omg, ik schrijf alleen verhalen :W ) lijstje! *O*


    Deep inside, I've never felt alive