• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 23:03 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Geardon schreef:
    (...)

    Ik bied me aan als vrijwilliger :')


    IK MAAKTE OOGCONTACT MET MIJN CRUSH EN HET WAS HEEL AWKWARD EN WE KEKEN TEGELIJK DE ANDERE KANT OP

    Bovendien keek hij vaker mijn kant op dan hij zou moeten, tenzij het weer waanbeelden van mijn kant uit waren :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Transmissions schreef:
    (...)

    IK MAAKTE OOGCONTACT MET MIJN CRUSH EN HET WAS HEEL AWKWARD EN WE KEKEN TEGELIJK DE ANDERE KANT OP

    Bovendien keek hij vaker mijn kant op dan hij zou moeten, tenzij het weer waanbeelden van mijn kant uit waren :')



    OEEEHHHHHH, LOVE IS IN THE AIR, IK HOOP DAT JE KUNT VLIEGEN!
    True lof (;


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Kwark en vla door elkaar heen eten is geen goed idee. Ik herhaal, GEEN goed idee.


    Slightly drunk.

    Aardig tegen mensen zijn in de hoop dat ze vrienden met me willen zijn. I'm pathetic :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zie het niet zitten om mijn zusje onder ogen te komen bij het avondeten. Zodra ik gegeten heb ga ik mooi meteen weer naar mijn kamer.

    Mijn rug en schouders zitten zo muurvast nngghhh


    Slightly drunk.

    ya rab, wat een raar wijf ben jij ok.

    So lost
    I'm faded

    Ik heb mijn crush' zijn "Hey there, I'm using whatsapp" status van December 2015 veranderd naar "You matter, a lot."
    En hij deed precies hetzelfde bij mijn status en nu hebben wij allebei hetzelfde status and im dying.

    Omfg, het komt er ook gewoon nog echt vet uit te zien ^^ Yay


    Happy Birthday my Potter!

    Wtf is going on. Hier heb ik niet om gevraagd...
    So much drama. Deze school... echt.

    [ bericht aangepast op 18 april 2016 - 16:41 ]

    Ik ben hier zo klaar mee. Ik wil zelfs niet meer mee op vakantie. Iedereen thuis geeft me het gevoel dat ik niet welkom ben, dat ik een blok aan hun been ben en dat niks wat ik zeg goed is. Het is wel oké dat mijn broertje enorme mood swings heeft en met allerlei ziekten scheld, maar oh wee als ik eens slecht in mijn vel zit. Dan krijg ik naar mijn hoofd geslingerd dat ik mijn medicijn dosering maar op moet bouwen. Ik ben het zo zat.


    26 - 02 - '16

    Ik las een Jily fanfic en echt mega mega random waren Lily's ouders dood. Petunia kwam het op het perron vertellen.
    'Lily. Onze ouders zijn dood. Ik woon nu bij Herman. De begravenis is over twee dagen.'
    :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pfffffff.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dumbledory schreef:
    Omfg, het komt er ook gewoon nog echt vet uit te zien ^^ Yay


    Show it ^^