• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 23:03 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En dan herinner je je een supergoed boek dat je hebt gelezen maar weet je de titel noch de schrijver (N)


    Slightly drunk.

    Crossbow schreef:
    Current status with my crush.
    I wrote his status
    He wrote mine.

    Can I die in peace now pls




    Nawh, so cute! (baby)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Yes yes yes yes YES ik ben dooooor naar de tweede toelatingsronde (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)


    “If you want to live where people are not afraid of mice, you must give up living in palaces.” - We Were Liars

    Awh die WNF acties voor moederdag zijn zo leuk C:


    26 - 02 - '16

    Moet ik morgen gaan acteren alsof ik nog van niets weet. Dat gaat nog wat worden haha.

    Shawn Mendes die Nederlands praat is echt super schattig o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Peccata schreef:
    En dan herinner je je een supergoed boek dat je hebt gelezen maar weet je de titel noch de schrijver (N)



    Als je vertelt waar het over gaat kunnen wij je misschien helpen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geef. Mij. Persoonlijke. Ruimte. ECHT, ik wordt hier zó niet goed van. Heb gewoon geduld...


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee, vet is niet hetzelfde als koolhydraat. Stop met praten waar je gene verstand van heb.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Frankly my dear, I don't give a damn.


    What would Emma do?

    Gingerrrrrr (bloos) (ik houd van mijn Bloom/Lily pruik)


    Happy Birthday my Potter!

    Froyo schreef:
    (...)


    Als je vertelt waar het over gaat kunnen wij je misschien helpen?

    Ik ben ervan overtuigd dat de schrijver Peter heette met zijn voornaam. De hoofdpersoon was een jongetje dat Finnlay of zoiets heette. Hij was een jaar of 13, zijn vader of oom ging elke zomer (?) naar een afgelegen eiland om met een aantal collega's/kameraden vogels te vangen voor het vlees. Deze keer mocht Finnlay voor het eerst mee. Ze verbleven er dan een paar maanden op dat eiland. Dat jongetje had het zwaar, zowel fysiek als mentaal. Aan het eind van het boek bleek dat er iemand op dat verfuckte eiland van een klif was gesprongen en te pletter was geslagen. De titel van het boek had zoiets te maken met vogels, maar ik heb echt geen idee meer hoe het boek heette, en dat vind ik zo jammer, want het was een steengoed boek! Ik dacht dat de titel uit twee woorden bestond maar daar ben ik niet zeker van.

    [ bericht aangepast op 18 april 2016 - 19:58 ]


    Slightly drunk.

    Wat een emotionele kut bende zeg.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Als ik deze bak yoghurt op heb, hoef ik morgenochtend niet te ontbijten, denk ik.


    Slightly drunk.

    O well, ik activeer het gewoon.