• Tegenwoordig gebruiken steeds meer mensen drugs, vooral jongeren. En de drugs gebruik is ook de laatste jaren gestegen.
    Of er ook meer drugsdealers zijn dan vroeger dat weet ik niet. Het is tegenwoordig zeldzaam, dat sommige jongeren nooit drugs hebben gebruikt. En ik vraag mezelf ook af van: ''Waar gaan we heen met de wereld? Wat willen we bereiken, dat er meer mensen drugs gebruiken?''

    Het is slecht voor je lichaam vooral harddrugs (Vooral je nieren en lever, en je wordt er zelf niet knapper op, als je jaren verslaafd bent op drugs.) https://www.youtube.com/watch?v=mEFPdNv2Ddk
    Ik was nieuwsgierig of er mensen zijn die drugs haten of er zelfs gebruiken(hadden gebruik)

    Laat jou mening horen!

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 20:34 ]


    nobody say it was easy

    Ik heb welleens een dealtje gedaan maar voor de rest, noppes.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Zo bijzonder zijn drugs nou ook weer niet, hoor.
    "Waar gaan we heen met de wereld?" vind ik echt een heel erg overdreven statement. Mensen gebruiken al zo lang drugs en hoewel sommigen er niet normaal mee om kunnen gaan, staat daar tegenover dat er ook heel veel mensen zijn die dat wel kunnen. Het is vreselijk dat er mensen kapot aan gaan, maar dat is voor mij geen reden om drugs te "haten". Ik ben zelfs van mening dat het in sommige gevallen ook goede dingen kan brengen.


    The universal language of art.

    Exarchopoulos schreef:
    Zo bijzonder zijn drugs nou ook weer niet, hoor.
    "Waar gaan we heen met de wereld?" vind ik echt een heel erg overdreven statement. Mensen gebruiken al zo lang drugs en hoewel sommigen er niet normaal mee om kunnen gaan, staat daar tegenover dat er ook heel veel mensen zijn die dat wel kunnen. Het is vreselijk dat er mensen kapot aan gaan, maar dat is voor mij geen reden om drugs te "haten". Ik ben zelfs van mening dat het in sommige gevallen ook goede dingen kan brengen.


    I agree. Al die teksten op pakjes sigaretten en dergelijke gaan ook te ver. Naar mijn mening helpt dat helemaal niet. Als mensen niet willen stoppen, dan willen ze dat niet en dan doen ze dat ook niet. Al helemaal niet als je van die achterlijke teksten erop gaat zetten. Daarbij komt dat er ook medicinale drugs is en dat ik medicatie heb gebruikt die je basically kon verpulveren en op kon snuiven, wat als effect zou hebben dat je stoned zou worden. Niet dat ik dat gedaan heb, maar als ik medicatie krijg, ga ik er altijd dingen over opzoeken :W

    Maar ja, you get my point. Het is niet allemaal bar en boos of vreselijk slecht.


    26 - 02 - '16

    De ene drug is de ander niet. Alcohol is eigenlijk ook een vorm van drugs en hoewel ik best een hekel heb aan drugs, nuttig ik wel eens een drankje. En eerlijk gezegd vind ik wiet niet veel erger dan gewoon roken (al heb ik daar ook een hekel aan), want zoveel slechter is het niet voor de gezondheid.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ja, ik eigenlijk wel.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik gebruik geen drugs. En ben er echt tegen! Het maakt je hele leven kapot je word er niet mooier op en ook niet gezonder!
    Maar aan de andere kant begrijp ik het wel bij sommige gevallen dat ze drugs of wiet of wat dan ook willen gebruiken.
    Ze hebben misschien problemen en kunnen het zo oplossen.


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful