• Hoi Quizlettertjes,

    hier kan je je "ei" kwijt.
    Heb je een baaldag ?
    is je toets te moeilijk ?
    heb je ruzie ?

    drop het hier !!!!



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Peccata schreef:
    Oh well dat had ik een nachtmerrie genoemd denk ik.

    this made me laugh

    Ik voel me zo ... rusteloos?


    soul made of stardust and chaos.

    Time to make... pandan cake. :Y)

    Gatomon schreef:
    (...)
    this made me laugh

    Yay I'm funny


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Yay I'm funny

    You always are, darling

    Gatomon schreef:
    (...)
    You always are, darling

    Oh well that's something new? .... <3


    Slightly drunk.

    FIXXXX


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ghehe how did they react? :')


    OTOFT: bleeeeeeh neus! Stop nou! D:

    Peccata schreef:
    (...)
    En toen dacht ik dat je had gereageerd in het betatopic -.- Wil je me niet meer zo laten schrikken. c: maarr.... hoe de fuck krijg je het voor elkaar om een rekening van honderden euro's bij elkaar te sprokkelen?


    Ze hadden het wel zien aankomen, haha. Mijn vader heeft voor zijn vijftigste een ritje in een Ferrari cadeau gekregen, wat ik heb voorgeschoten voor mijn moeder zodat hij het geld niet afgeschreven zou zien worden op hun gezamenlijke rekening. Dat soort dingen zijn peperduur. :'D
    Daar komen dan nog kaartjes bij voor twee dingen waar ik met mijn zusje heen ga die ik eigenlijk zelf had willen betalen, maar waarvan mijn vader opeens volhield dat hij dat zou doen, dus tja. Dan ga ik niet heel erg tegenstribbelen, maar het voelt desondanks een beetje raar om mijn moeder een briefje met drie cijfers in handen te drukken. :p

    En bah, beterschap Yolanda. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik zit hier m'n tijd te verdoen met mijn enigste nutteloze talent: dichten

    mensen kunnen zingen, hebben talenknobbels, zijn wiskundegenies, dansen als sterren, zijn knap as hell, bespelen instrumenten alsof ze hun tanden poetsen en ik, ik dicht, en het is dan nog niet eens goed


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Capybara schreef:
    ik zit hier m'n tijd te verdoen met mijn enigste nutteloze talent: dichten

    mensen kunnen zingen, hebben talenknobbels, zijn wiskundegenies, dansen als sterren, zijn knap as hell, bespelen instrumenten alsof ze hun tanden poetsen en ik, ik dicht, en het is dan nog niet eens goed


    Leugens, leugens, leugens, leugens.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Peccata schreef:
    (...)
    Oh well that's something new? .... <3

    Niet echt, je maakt me alleen voor het eerst mee als ik eens goed gehumeurd ben. Dat is zeer schaars bij mij. En al helemaal tijdens een depressie. (:

    Dus; vandaag is mijn band ineens geklapt (gemaakt ondertussen) en is een sleutel afgebroken aan de handel-ding (niet de sleutel zelf). Durf ik nog wel het huis uit te gaan? Of gaan er nog dingen breken? :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Jon and Dodie gaan touren and I won't be able to see them and it makes me sad.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wij hebben een vijver van 2x3 meter met allemaal draden erover om de reigers tegen te houden en er zwemmen eenden in. Dit is zo awesome!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!