• Hoi Quizlettertjes,

    hier kan je je "ei" kwijt.
    Heb je een baaldag ?
    is je toets te moeilijk ?
    heb je ruzie ?

    drop het hier !!!!



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!



    okay that's clear though


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Meeeehhhhhh.


    Happy Birthday my Potter!

    Dit gaat fout. Waarom is die gast zo arrogant en wilt hij niet zien dat het ook mis kan gaan? Hij kent hem niet eens.. Ik maak me zorgen. Het gaat hier niet alleen om afspraken. Hij gaat proberen eronder uit te komen. Met geweld, als het moet. Daar ken ik hem goed genoeg voor. Vooral nu jij ook met geweld hebt gedreigd.. Ugh, zorgen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jily schreef:
    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay too many feels. (no_chears)


    THAT LAST ONE WAS UNCALLED FOR

    // stom zonnetje in huis waarom moet je nou zo'n leuk kind zijn


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hoe! Ha! Yoga!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    het voelt alsof je wel heeel veel moeite doet om te ontlopen :]

    maar anders blijf ik wel weg, doei

    [ bericht aangepast op 18 april 2016 - 22:28 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    She said, can anybody hear me?
    She said, does anybody care?
    As the monster pulls up slowly

    One word: ZUCHT


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ga ik slapen of ga ik mijn stage opdrachten afmaken.. Ik heb koppijn en ben moe:/


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Is het per definitie saai om een story te schrijven met maar twee/drie personen in de hoofdrol?


    Slightly drunk.

    En weer ben ik aan het huilen. Zei ik vanmorgen niet dat ik vandaag zou instorten? Well, here we have it.

    Het spijt me dat ik zo deed toen je met me wou praten. Maar ik wist me echt geen houding te geven en had geen idee waar over te praten. Ik voel me er best schuldig over. Zo schuldig dat ik ervan moet huilen.

    Hmm, ik heb mn speech overleeft, al heb ik wel weer geleerd dat ik voor spreekopdrachten beter niet kan improviseren....

    En omdat ik dus pas om half 11 thuis was en woensdag mijn eerste twee uur vrij is afgepakt, skip ik morgen mijn eerste les maar, zodat ik nog een beetje kan slapen....


    Stenenlikker

    Uuuuuuuuuuuuuuuugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hopelijk is dit niet een beginnende migraine, want daar heb ik geen trek in. Snel naar bed dan maar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yes, it is hard not to feel loved, it is hard not to be enough, it is hard if you can't be perfect, it is hard if you can't ever get what you truly desire, it is hard to have so many regrets. Maybe that's the reason why I daydream so much. Maybe it's because I'm broken and just unconsciously learned to escape reality. And maybe because I just missed some support. Maybe I bottled up too many feelings in the last years. And yes, I'm still afraid. Just afraid.(x)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand