• Hoi Quizlettertjes,

    hier kan je je "ei" kwijt.
    Heb je een baaldag ?
    is je toets te moeilijk ?
    heb je ruzie ?

    drop het hier !!!!



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Eten gaat nog steeds niet geweldig. Dan maar vaker niet teveel eten.

    Ik sliep om 10u, hoe kan ik dan nu zo moe zijn? Lichaam please, werk eens een keer mee. :')

    You can do it bby

    Hag schreef:
    Urghhhb. Zo vroeg. Wish me luck, straks praktijk examen voor de auto. Whelp.

    Echt lachen gieren brullen als je de hele week toneel hebt en je kostuum een maagdelijk wit jurkje is en je ieder moment ongesteld kan worden als een tikkende tijdbom :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Echt lachen gieren brullen als je de hele week toneel hebt en je kostuum een maagdelijk wit jurkje is en je ieder moment ongesteld kan worden als een tikkende tijdbom :')


    Oh, wow. Gezellig. D:

    || Okay, did I just cry in front of my mom, omdat Stana uit de serie geschreven is? 't Wordt hoogstwaarschijnlijk weer tijd voor m'n maandelijks cadeautje, want dit is niet normaal meer.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Meh waarom wordt ik telkens vrij vroeg wakker en kan ik vervolgens helemaal niet meer slapen :/


    Happy Birthday my Potter!

    Me loves breaking Through. Yesh.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Het gat tussen de twee bedragen is zo groot blablabla

    Oh, ik heb zonet uitgelegd waarom het wel kan kloppen maar hee, waarom zou je luisteren naar iemand die bijna een 9 staat voor economie in 4havo?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben nog moeee.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    yes guys.
    Deze meid mag eindelijk weer eens gelukkig zijn en tranen laten vallen in blijheid in plaats van verdriet.

    Ik heb een date met mijn crush.

    Crossbow schreef:
    yes guys.
    Deze meid mag eindelijk weer eens gelukkig zijn en tranen laten vallen in blijheid in plaats van verdriet.

    Ik heb een date met mijn crush.


    Awesome!! Have fun!! C:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dadelijk naar de AKO om boeken te scoren, geen crush voor mij, lol. c:

    Muhhh. Rode zondvloed hier. That makes two of us, Jip.


    Slightly drunk.

    Echt waar hoor, als deze verkoudheid doorzet doe ik iets of iemand of watdanook nog wat aan. Ik wil gewoon morgen naar Anna! :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ohh wat ben ik blij blij blij. c:
    Nu kan ik echt niet meer wachten tot 24 juni, laatste stagedag... en dan vakantie. Omfg.

    Het is nog geen lunchtijd, lichaam. Stop met het zoeken naar eten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!