• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik kan nog steeds niet geloven dat ze getrouwd zijn. Maar ik ben zo blij voor ze.

    OMFG IK HEB EINDELIJK FILMGESCHIEDENIS GEHAALD! (en daarmee ook mijn P, maar ik geloof niet dat mijn studie daar echt aan doet, maar yes Merlin) *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Eten of slapen. Met een gevulde maag brak wakker worden of nog enigszins nachtrust krijgen, maar rammelend wakker worden. God I'm a zombie.


    She's imperfect but she tries

    Too lazy to go grab some water.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Toen had ik twee ontstoken ogen. Lekker dit. Straks zie ik helemaal niks meer. Verdomme. En morgen heb ik een praktijktoets.

    Hahaha, shit, ik kom er net achter dat ik een week geleden alweer 5 jaar op quizlet zit :'D

    En ik hoop dat mijn wiskundeleraar zich aan zijn belofte houdt, want taart. En dat er maar weinig mensen komen, want des te meer taart voor mij :Y) (okay, prob not, maar wie weet :'))

    Hmmmn, wat vind ik van knappe 5de klas gozer in pak..?. over het algemeen ben ik niet zo van mannen in pak, dus ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden....

    [ bericht aangepast op 21 april 2016 - 8:28 ]


    Stenenlikker

    Na maanden niks te hebben gehoord krijg ik gisteren een appje van mijn beste vriendin.
    "Hoe is het?"
    Ik antwoord met "Goed, met jou?"
    "Ook goed"

    Zo. Dat was ons gesprek.


    Slightly drunk.

    Ewijn schreef:
    Hahaha, shit, ik kom er net achter dat ik een week geleden alweer 5 jaar op quizlet zit :'D

    En ik hoop dat mijn wiskundeleraar zich aan zijn belofte houdt, want taart. En dat er maar weinig mensen komen, want des te meer taart voor mij :Y) (okay, prob not, maar wie weet :'))

    Hmmmn, wat vind ik van knappe 5de klas gozer in pak..?. over het algemeen ben ik niet zo van mannen in pak, dus ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden....


    Ohja! Mijn lerares zou ook trakteren! Thanks voor de reminder


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik mag niet meer klagen. Ben allang blij dat ik geslaagd ben. Maar deze stage gaat zo tergend langzaam. Mijn motivatie is ook niet wat het geweest was.

    Ik droomde dat mijn neurologietekstboek was gestolen terwijl ik een pizza aan het kopen was.

    [ bericht aangepast op 21 april 2016 - 9:29 ]


    Slightly drunk.

    Ik droomde dat mijn Duitse lerares mij en een heel aantal anderen erin had geluisd door ons mee te nemen op reis op een cruiseschip maar toen we daar waren konden we er niet meer af en mochten we niet meer slapen van haar dus 's nachts in de slaapzaal begon ze keihard tegen iedereen te praten die in slaap aan het vallen was en ze was echt afschuwelijk terwijl ze in het echte leven echt een schat is wtf

    En toen droomde ik dat ik een boek aan het uitgeven was en het hele verhaal vertelde en aan het signeren was en het was een fantasyboek en ik schrijf nooit fantasy maar het verhaal was zo schattig en waAROM KAN IK ME HET VERHAAL NIET MEER HERINNEREN


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En toen droomde ik dat ik een boek aan het uitgeven was en het hele verhaal vertelde en aan het signeren was en het was een fantasyboek en ik schrijf nooit fantasy maar het verhaal was zo schattig en waAROM KAN IK ME HET VERHAAL NIET MEER HERINNEREN


    waargebeurd verhaal;
    Ik heb dus twee boeken uitgegeven, misschien wist je dat al, misschien niet; anyway, op de website van de bieb stond dus dat ik daar op [datum hier] om [tijd hier] in die bieb zou zijn om interviews te doen en boeken te signeren HAHAHAHAHA WAAROM WIST IK DAAR ZELF NIET EENS IETS VAN losers. Vraag me af of er echt mensen stonden te wachten op mij.


    Slightly drunk.

    Eh ja maar hallo, wees eens reëel, hoe kan het in Godsnaam goed komen met een persoon als ik? Denk even na voordat je dingen er uit flapt als 'het komt wel goed' en dat soort onpersoonlijke eh, bemoedigingen noem je ze geloof ik. Als je even iets verder zou kijken dan je neus lang is zou je niet zeggen dat alles goed komt.

    Ik vertel mijn oma dat ik depressief ben en ze doet alsof dat helemaal niets is en zegt dat ik eens naar buiten moet, dan gaat het wel over.

    Gatomon schreef:
    Ik vertel mijn oma dat ik depressief ben en ze doet alsof dat helemaal niets is en zegt dat ik eens naar buiten moet, dan gaat het wel over.

    HAHAHAHAHAHAHA.


    Slightly drunk.