• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Harde schijf en laptop compleet opgeruimd. Nu mijn kamer nog. :')

    Krolock schreef:
    Harde schijf en laptop compleet opgeruimd. Nu mijn kamer nog. :')

    Misschien moet ik dat ook eens doen; ding valt om de haverklap uit.

    // Random gesprekken aanknopen met mensen is best spannend soms x)


    Slightly drunk.

    Ik weet dat er vast een reden voor is maar na drie jaar begint het heel lastig te worden om je niet continu te willen ontlopen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jij wint altijd de discussies, ik heb hier gewoon geen zin meer in. IK WIL GEWOON RUST VERDOMME.


    Deep inside, I've never felt alive

    Net nieuwe hoofdstukken aan het maken, valt het internet uit.
    Wtf Ziggo, fix je internet!

    Het hagelt. Het is april.


    Slightly drunk.

    Gatomon schreef:
    Net nieuwe hoofdstukken aan het maken, valt het internet uit.
    Wtf Ziggo, fix je internet!

    Jij ook al? Jaaaaj

    //Echt, donder maar weer een eind op. Vroeger was het altijd gezeik in dit huis dat er geen muziek op mocht om de rust niet te verstoren, want papa en mama konden daar niet zo goed tegen. Moest je maar op je eigen kamer gaan zitten en je oortjes in doen.
    En nu mag jij gewoon zonder pardon muziek aanzetten en moet ik, als ik geen zin heb in jouw soul en jazz en al die slome shit waar ik gewoon echt nu even een scheithekel van krijg, maar oprotten? Tuurlijk logica to the max.
    Dankje ouders.


    Deep inside, I've never felt alive

    ^ Ja, maar heb nu gelukkig weer wifi. Jij ook?

    Jap ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom krijg ik hoofdpijn van mijn bril? :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cupcaaaaakes. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gatomon schreef:
    Net nieuwe hoofdstukken aan het maken, valt het internet uit.
    Wtf Ziggo, fix je internet!

    Bij ons doet Ziggo het ook voor geen meter. Denk dat het internet er per dag wel zo'n twintig keer uit ligt. Kan heel kort zijn maar ook heel lang. Zo irritant.

    ik ga weereens mijn profiel veranderen yolo


    Heaven is a place that we all have

    Prof heeft tandpijn dus mijn hoorcollege morgenochtend valt weg, yesss. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Krolock schreef:
    (...)
    Bij ons doet Ziggo het ook voor geen meter. Denk dat het internet er per dag wel zo'n twintig keer uit ligt. Kan heel kort zijn maar ook heel lang. Zo irritant.

    Oke, dat lijkt me niet helemaal goed. Zou je eigenlijk even over moeten bellen naar ziggo. Dat hadden wij eerst ook en nu hebben we een betere modem voor dezelfde aboprijs.