• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Welke film zal ik eens gaan kijken vanavond... zin in iets luchtigs maar mag wel een beetje actie of fantasie bevatten.

    Krolock schreef:
    Welke film zal ik eens gaan kijken vanavond... zin in iets luchtigs maar mag wel een beetje actie of fantasie bevatten.


    Kom gezellig 47 Ronin meekijken!

    Ugh, het voelt alsof ik ziek aan het worden ben D:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Listen you dicks: ik wil al twee jaar niet tegen jullie praten, dus moeten jullie nu ook niet afkomen met jullie 'Hey hoe ist? Lang niet gesproken'


    kindness is never a burden.

    Krolock schreef:
    Welke film zal ik eens gaan kijken vanavond... zin in iets luchtigs maar mag wel een beetje actie of fantasie bevatten.


    Einde van Tangles op Net5.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trees schreef:
    (...)

    *pats on shoulder*
    Adem in.... adem uit.... Voel je één met de aarde, alsof er wortels uit je voeten groeien en je met de grond verbinden. Laat je emoties los, ervaar het licht. Bekijk de situatie van boven zonder te oordelen, kijk en verder niks. Probeer dan te kijken vanuit het oogpunt van degene op wie je boos bent. Hoe voelt die zich? Is er een reden voor zijn of haar gedrag? Misschien voelt hij of zij zich wel heel erg onzeker. Probeer te begrijpen en keer terug naar je lichaam met de kennis die je hebt vergaard.
    Dit is wat zweefteef moederlief zou zeggen, lol :') Voel je je al zen?


    AFJGNZORIRODSCNAKA NEE


    Slightly drunk.

    Trees schreef:
    (...)

    *pats on shoulder*
    Adem in.... adem uit.... Voel je één met de aarde, alsof er wortels uit je voeten groeien en je met de grond verbinden. Laat je emoties los, ervaar het licht. Bekijk de situatie van boven zonder te oordelen, kijk en verder niks. Probeer dan te kijken vanuit het oogpunt van degene op wie je boos bent. Hoe voelt die zich? Is er een reden voor zijn of haar gedrag? Misschien voelt hij of zij zich wel heel erg onzeker. Probeer te begrijpen en keer terug naar je lichaam met de kennis die je hebt vergaard.
    Dit is wat zweefteef moederlief zou zeggen, lol :') Voel je je al zen?


    Ik mag je moeder wel. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    He knew people of Twenty One Pilots? O.o
    Didn't see that one coming


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Het is altijd zo'n gedoe met die NS bussen echt waarom regelen ze hun zaakjes niet gewoon goed


    Slightly drunk.

    Trees schreef:
    (...)

    Kom gezellig 47 Ronin meekijken!

    Heb ik al gezien D:

    okay qing, ontkenningsfase is over, je hebt een hangover


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben er echt helemaal klaar mee nu.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sconelario schreef:
    Ik ben er echt helemaal klaar mee nu.


    *opent armen*
    Come here babe (H)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    1) Deze gast verdient echt een fucking Oscar
    2) Waarom is hij mijn voorbeeld ook alweer?
    3) LOOK AT IT


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Capybara schreef:
    okay qing, ontkenningsfase is over, je hebt een hangover


    En je bent freaking 16.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.