• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kom ik nou serieus zo op de radio? o.o
    No please, ik gaf een heel dom antwoord dat ik zondag op de markt stond de 17e. Hoewel ik dat niet zeker weet. Omg. Ik zei ook echt "Ik stond op de markt geloof ik." Oh god. Alleen maar omdat ik Shawn Mendes wilde horen ;'D

    [ bericht aangepast op 24 april 2016 - 16:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Serieus, meid, je probeert super speciaal te zijn met je they/them voornaamwoorden, ook al is het in het Nederlands ook gewoon zij. Tumblr stroomt door je aderen en daarom hebben mensen een hekel aan jou en je neppiercings. I can understand why. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oké, het was minder erg dan ik gedacht had ;'D
    Gelukkig klonk ik niet heel dom op de radio xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blij met mijn nieuwe profiel. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, heb ik dat knappe ding aan de telefoon gehad net? Wow.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yay, Wout Poels heeft gewonnen!


    Slightly drunk.

    oke profiel aangepast zelfs al is er heel weinig veranderd #youonlylivethreesome


    Heaven is a place that we all have

    Gatomon schreef:
    (...)
    Oke, dat lijkt me niet helemaal goed. Zou je eigenlijk even over moeten bellen naar ziggo. Dat hadden wij eerst ook en nu hebben we een betere modem voor dezelfde aboprijs.

    Ja, dat is het probleem. :'D
    Ziggo helpt ons absoluuut niet. We hebben echt gewoon slechte ervaring met ze. Hebben ook al heel vaak contact met ze gehad. Laatst zeiden ze ook; ja het ligt aan jullie.
    Lekker bot om zoiets zo te zeggen, maar oké. Wij hebben dus nu een nieuwe modem... helpt voor geen meter. Aan wie ligt het dan? Tja.
    En m'n vader heeft niet zoveel zin om weer over te stappen naar een ander bedrijf. Zeker niet omdat we alles van Ziggo hebben.

    Zucht. Ik denk dat ik er maar mee moet leren leven. :')

    Hij : 'Slet'
    Ik : thanks, ik zal het op mijn CV zetten.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gibbs schreef:
    Blij met mijn nieuwe profiel. c:

    It's adorable :Y)

    LoveIy schreef:
    Hij : 'Slet'
    Ik : thanks, ik zal het op mijn CV zetten.


    SLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY


    Heaven is a place that we all have

    Krolock schreef:
    (...)
    It's adorable :Y)


    Thank you very much. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    LoveIy schreef:
    Hij : 'Slet'
    Ik : thanks, ik zal het op mijn CV zetten.



    *pakt geweer*
    Who called you a slut?
    I'm gonna kill that bitch! (cat)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    girlicious schreef:
    (...)


    *pakt geweer*
    Who called you a slut?
    I'm gonna kill that bitch! (cat)

    Aw lieverd <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Krolock schreef:
    (...)
    Ja, dat is het probleem. :'D
    Ziggo helpt ons absoluuut niet. We hebben echt gewoon slechte ervaring met ze. Hebben ook al heel vaak contact met ze gehad. Laatst zeiden ze ook; ja het ligt aan jullie.
    Lekker bot om zoiets zo te zeggen, maar oké. Wij hebben dus nu een nieuwe modem... helpt voor geen meter. Aan wie ligt het dan? Tja.
    En m'n vader heeft niet zoveel zin om weer over te stappen naar een ander bedrijf. Zeker niet omdat we alles van Ziggo hebben.

    Zucht. Ik denk dat ik er maar mee moet leren leven. :')


    Nou, ik zou gewoon toch een keer overstappen. Al helemaal als Ziggo niet wil helpen.


    // Huilen als je perongeluk hoofdstuk 49 en 50 activeert terwijl het verhaal pas bij 28 is >< Nu hebben mensen al gelezen wat er gaat gebeuren.