• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Krolock schreef:
    (...)
    Ja, dat is het probleem. :'D
    Ziggo helpt ons absoluuut niet. We hebben echt gewoon slechte ervaring met ze. Hebben ook al heel vaak contact met ze gehad. Laatst zeiden ze ook; ja het ligt aan jullie.
    Lekker bot om zoiets zo te zeggen, maar oké. Wij hebben dus nu een nieuwe modem... helpt voor geen meter. Aan wie ligt het dan? Tja.
    En m'n vader heeft niet zoveel zin om weer over te stappen naar een ander bedrijf. Zeker niet omdat we alles van Ziggo hebben.

    Zucht. Ik denk dat ik er maar mee moet leren leven. :')


    is ziggo niet dat ene geldwolf bedrijf met keislechte reviews


    Heaven is a place that we all have

    Hopen dat het vanavond een stevig feestje wordt, want ik heb echt afleiding nodig.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hiver schreef:
    (...)

    is ziggo niet dat ene geldwolf bedrijf met keislechte reviews

    Dat zou wel eens kunnen. Haha.
    Elke keer zeggen ze sneller internet te geven, maar als ik dan een speedtest op internet doe de dag ervoor en er na, is er geen verschil.

    Anxiety, go away please.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    GODFUCKINGDAMNIT I'LL COME TO YOU AND BREAK YOUR FUCKING NECK


    Heaven is a place that we all have

    Whaha, je voor en achternaam in een anagram maker stoppen en jezelf een hele andere naam geven XD
    Vanaf nu heet ik Vanessa Finmak. Of ik moet er nog iets anders van maken.
    Fikman, Finkma, Minkfa, Mankif
    Mocht ik ooit een boek uitbrengen, moet ik deze zeker onthouden.

    Een topic hiervan waarin users een anagram in elkaar puzzelen zou zo grappig zijn. To make, or to not make?

    [ bericht aangepast op 24 april 2016 - 18:20 ]

    LoveIy schreef:
    Hij : 'Slet'
    Ik : thanks, ik zal het op mijn CV zetten.


    BUUUUUURRRNNNNN


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    'Zo, heb je een Twenty One Pilots bui?'
    'Nee, wat?' *verbergt shirt, beanie en armband* 'Hoe kom je daar bij?'

    GODVERDOMME KUT-NS KAN JE NOU NOOIT EENS IETS GOEDDOEN FLIKKER OP MET JE KUTWERKZAAMHEDEN WANT DAT HELPT TOCH GEEN REET TEGEN AL DIE STORINGEN LAAT MIJ LEKKER OP TIJD IN NIJMEGEN ZIJN IN PLAATS VAN MET EEN HALFUUR VERTRAGING GODVERDOMME WANNEER STERFT NS IK HAAT JE GODVER NONDEKLOTEZOOI


    Slightly drunk.

    Misschien moet ik hier maar gewoon een short story van maken en het gaan schrijven, want ik wil dit eigenlijk nu al superlang doen..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jerker schreef:
    GODVERDOMME KUT-NS KAN JE NOU NOOIT EENS IETS GOEDDOEN FLIKKER OP MET JE KUTWERKZAAMHEDEN WANT DAT HELPT TOCH GEEN REET TEGEN AL DIE STORINGEN LAAT MIJ LEKKER OP TIJD IN NIJMEGEN ZIJN IN PLAATS VAN MET EEN HALFUUR VERTRAGING GODVERDOMME WANNEER STERFT NS IK HAAT JE GODVER NONDEKLOTEZOOI


    *pats on shoulder*
    Adem in.... adem uit.... Voel je één met de aarde, alsof er wortels uit je voeten groeien en je met de grond verbinden. Laat je emoties los, ervaar het licht. Bekijk de situatie van boven zonder te oordelen, kijk en verder niks. Probeer dan te kijken vanuit het oogpunt van degene op wie je boos bent. Hoe voelt die zich? Is er een reden voor zijn of haar gedrag? Misschien voelt hij of zij zich wel heel erg onzeker. Probeer te begrijpen en keer terug naar je lichaam met de kennis die je hebt vergaard.
    Dit is wat zweefteef moederlief zou zeggen, lol :') Voel je je al zen?

    "My name is Laura and I’m seventeen years old..."
    Jesus Christ deze Tumblr pagina is 3 jaar oud :'DDDD

    Controlfreak alert :X


    "It means no worries, for the rest of your days"

    I hate this. Het liefst storm ik naar binnen om het voor haar op te nemen, maar ik mag me er niet mee bemoeien. Het is lastig om over overprtective me heen te komen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eindelijk gedaan wat ik al zo lang wilde doen: foto's laten afdrukken. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.